تجهیز سیستم خنک‌کننده صحن حضرت زهرا (س) آغاز شد تجهیز سیستم خنک‌کننده صحن حضرت زهرا (س) آغاز شد تجهیز سیستم خنک‌کننده صحن حضرت زهرا (س) آغاز شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تجهیز سیستم خنک‌کننده صحن حضرت زهرا (س) آغاز شد تجهیز سیستم خنک‌کننده صحن حضرت زهرا (س) آغاز شد تجهیز سیستم خنک‌کننده صحن حضرت زهرا (س) آغاز شد تجهیز سیستم خنک‌کننده صحن حضرت زهرا (س) آغاز شد تجهیز سیستم خنک‌کننده صحن حضرت زهرا (س) آغاز شد

تجهیز سیستم خنک‌کننده صحن حضرت زهرا (س) آغاز شد

عملیات تجهیز سیستم خنک‌کننده و ضدعفونی‌کننده صحن حضرت زهرا (س) در نجف آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، طرح توسعه حرم امیرالمؤمنین (ع) با عنوان صحن حضرت زهرا (س) در دو بخش زیارتی و غیر زیارتی در حال تکمیل است.


بسیاری از بخش‌های غیر زیارتی و زیارتی این صحن مطهر در پشت حرم علوی مراحل پایانی را طی می‌کند، به طوری که بیشتر هنرمندان، مهندسان و کارگران ایرانی در حال تکمیل آن هستند تا در نوروز ۹۸ این صحن را به عتبه علوی تحویل داده و درهای آن‌ بر روی زائران گشوده شود.


البته بخشی از صحن حضرت زهرا (س) با وجود تکمیل نشدن، در اربعین امسال مفروش و در اختیار زائران اربعین قرار گرفت اما همچنان بخش‌هایی از این صحن نیازمند تکمیل است.


بر همین اساس خادمان عتبه علوی و ستاد بازسازی عتبات عالیات در نجف اشرف، با تکمیل قسمت‌هایی از صحن حضرت زهرا (س) درصدد تجهیز سیستم تهویه و گرمایش و سرمایش آن هستند.


این اقدام در سه مرحله در حال انجام است که در مرحله نخست، زیرساخت‌های آن باید جاسازی شود و پس از قرارگیری دستگاه‌های حرفه‌ای عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.


به همین منظور مهندسان در پشت بام حرم مطهر و صحن حضرت زهرا (س) برای جانمایی دستگاه‌ها و آماده‌سازی زیرساخت‌ها حضور یافتند و از روز گذشته عملیات تجهیز سیستم خنک‌کننده و ضدعفونی‌کننده صحن حضرت زهرا (س) آغاز شد.


به گزارش خبرگزاری فارس، احداث صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف از سال ۱۳۹۰ به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات آغاز شده است و بخش زیارتی و غیرزیارتی آن نوروز ۹۸ افتتاح می‌شود.


 




نظرات کاربران