۱۲ هزار دانشگاهی در قالب ۳۰۰ کاروان به عتبات اعزام می شوند

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:در دوره بیستم ثبت نام عتبات دانشگاهیان برای اعزام ۳۰۰ کاروان شامل ۱۲ هزار نفر برنامه ریزی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ،محمد زارع؛ معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه ثبت نام دوره بیستم عتبات دانشگاهیان از 6 آذر در سایت لبیک آغاز شده است و تا 18 آذر ادامه دارد؛ اظهار داشت: در این دوره اساتید،‌ دانشجویان و کارمندان دانشگاه ها می‌توانند ثبت نام کنند و پس از انجام قرعه کشی در روز چهارشنبه 21 آذر نتایج از طریق سایت و پیامک اطلاع رسانی خواهد شد،


وی ادامه داد: در این دوره برنامه ریزی برای اعزام 300 کاروان شامل 12 هزار نفر انجام شده است ، این تعداد حداقل است و تلاش داریم این رقم افزایش یابد.


وی افزود: اعزام‌ها از اول تا پایان دوره به صورت روزی چهار کاروان یعنی سه کاروان هوایی و یک کاروان زمینی خواهد بود؛ همچنین سه هزار نفر در تعطیلات نوروز اعزام می‌شوند.


زارع تصریح کرد: دانشجویان می‌توانند پس از اعلام نتایج قرعه کشی و نهایی کردن ثبت نام برای دریافت وام به شعب بانک عامل مراجعه کنند و به تمام متقاضیان این وام پرداخت می‌شود.


معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان یاد آور شد: اعزام این دوره از اول بهمن آغاز و تا 10 اردیبهشت ادامه دارد.


 


 




نظرات کاربران