ترانزیت زائران افغانستانی از ترکیه به عمره ترانزیت زائران افغانستانی از ترکیه به عمره ترانزیت زائران افغانستانی از ترکیه به عمره بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ترانزیت زائران افغانستانی از ترکیه به عمره ترانزیت زائران افغانستانی از ترکیه به عمره ترانزیت زائران افغانستانی از ترکیه به عمره ترانزیت زائران افغانستانی از ترکیه به عمره ترانزیت زائران افغانستانی از ترکیه به عمره

ترانزیت زائران افغانستانی از ترکیه به عمره

۱۶۴ زائر افغانستانی،‌ از مبدأ شهر مزارشریف کشور افغانستان و از طریق «ترکیش ایرلاینز» برای انجام حج عمره به مقصد مدینه اعزام شدند.

خبرگزاری «آناتولی» ترکیه نوشت؛ «ترکیش ایرلاینز» پروازهای خود را از مبدأ شهر مزارشریف کشور افغانستان به مقصد مدینه، از طریق ترانزیت استانبول آغاز کرد.


دفتر شرکت هواپیمایی «ترکیش ایرلاینز» در کابل طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این شرکت هواپیمایی به منظور انتقال مسافران حج عمره به مدینه منوره، پروازهای خود را از طریق ترانزیت استانبول آغاز کرده است.


در این اطلاعیه آمده است: «اولین پرواز با انتقال ۱۶۴ زائر حج عمره آغاز شد. این شرکت، پروازهای غیرمستقیم از مزارشریف به استانبول، سپس به مدینه ارائه می‌کند. در صورت استقبال شهروندان افغانستانی، این خطوط هواپیمایی از کابل نیز به مدینه پرواز خواهد کرد.»


گفتنی است، شرکت هواپیمایی «ترکیش ایرلاینز» به عنوان نخستین پرواز خود در شهر «فری‌تاون»، پایتخت کشور سیرالئون، حجاج این کشور را در ۱۷ آگوست به جده در عربستان سعودی منتقل کرد. ۸۰۰ نفر سیرالئونی طی مدت سه روز از فرودگاه بین‌المللی «لونگی» این کشور با هواپیمایی ترکیش ایرلاینز به سرزمین وحی اعزام شدند.


ایکنا


| شناسه مطلب: 91584




ترکیه عمر ه



مطالب مرتبط

نظرات کاربران