سخنران بعثه در کربلا:  شیعه امام حسین(ع) شفاعت می شود سخنران بعثه در کربلا:  شیعه امام حسین(ع) شفاعت می شود سخنران بعثه در کربلا:  شیعه امام حسین(ع) شفاعت می شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سخنران بعثه در کربلا:  شیعه امام حسین(ع) شفاعت می شود سخنران بعثه در کربلا:  شیعه امام حسین(ع) شفاعت می شود سخنران بعثه در کربلا:  شیعه امام حسین(ع) شفاعت می شود سخنران بعثه در کربلا:  شیعه امام حسین(ع) شفاعت می شود سخنران بعثه در کربلا:  شیعه امام حسین(ع) شفاعت می شود

سخنران بعثه در کربلا: شیعه امام حسین(ع) شفاعت می شود

سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلای معلی در جمع زائران حسینی به اهمیت زیارت آن حضرت اشاره کرد و از آن‌ها خواست قدر این فرصت را بدانند تا نام‌شان در فهرست شیعیان اباعبدالله الحسین (ع) برای همیشه به ثبت برسد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به کربلای معلی، حجت الاسلام والمسلمین صمدی در سخنرانی در جمع زائران ایرانی در حرم امام حسین(ع) با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام گفت: پیامبر می‌فرماید، خداوند به من وحی کرد که حسین (ع) دارای منزلتی است که در عالم از آدم تا خاتم کسی به آن دست نیافته است.


وی افزود: زائران امام حسین(ع) قدر حضور در عتبات را بداند و خودشان را به گناه آلوده نکند و خدایی نکرده کاری نکنند که نام آن‌ها از فهرست شیعیان آن حضرت حذف شود.


سخنران بعثه مقام معظم رهبری در کربلا با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) که می‌فرماید: "اگر زائری شیعه واقعی باشد نه تنها شفاعت می شوند بلکه شفاعت هم می کنند و شفاعت آنها مورد قبول درگاه احدیت قرار می گیرد." تصریح کرد:  پیامبر فرمود "خدا به من وحی کرد آن مهدی که می آید جهان را پر از عدل و داد می کند از فرزندان حسین(ع) است. خوشا به‌حال شیعیان امام حسین (ع) که در راه او قدم بر می‌دارد."


در پایان مراسم سخنرانی، زائران ایرانی به عزاداری و سوگواری پرداختند.
 




نظرات کاربران