تاکید آیت الله حکیم به معرفی عقاید اسلامی به نسل جدید تاکید آیت الله حکیم به معرفی عقاید اسلامی به نسل جدید تاکید آیت الله حکیم به معرفی عقاید اسلامی به نسل جدید بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاکید آیت الله حکیم به معرفی عقاید اسلامی به نسل جدید تاکید آیت الله حکیم به معرفی عقاید اسلامی به نسل جدید تاکید آیت الله حکیم به معرفی عقاید اسلامی به نسل جدید تاکید آیت الله حکیم به معرفی عقاید اسلامی به نسل جدید تاکید آیت الله حکیم به معرفی عقاید اسلامی به نسل جدید

تاکید آیت الله حکیم به معرفی عقاید اسلامی به نسل جدید

یکی از مراجع تقلید نجف اشرف خواستار آموزش و معرفی عقاید اسلامی و امور دینی به نسل جدید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، جمعی از فعالان آموزشی و تربیتی استان واسط عراق با حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید نجف اشرف دیدار کردند.

حضرت آیت الله حکیم در این دیدار این گروه تربیتی و آموزشی را به ضرورت جلب توجه نسل جدید به امور دینی و عقیدتی دعوت کرد و خاطرنشان ساخت: با تقویت عقاید و امور دینی می توان از اراضی و مقدسات محافظت کرد و به جنگ با حیله های دشمنان برخواست.

وی افزود: کادر آموزشی و تربیتی باید به وظایف خود در بیان حقایق به نسل جدید عمل کنند و فریب فرهنگ های منحط کشورهای غربی را نخورند.

این مرجع تقلید تصریح کرد: توجه به امور اخلاقی، ارزش های انسانی و جنبه های مختلف دینی، عقایدی و خیری که برگرفته از میراث ائمه اطهار (علیهم السلام) از دیگر وظایف کادر آموزشی و تربیتی محسوب می شود.

وی ادامه داد: مسؤولان آموزشی و تربیتی باید به مشکلات کشورهای دیگر که به علت بی توجهی به امور دینی و معنوی را برای نسل جدید بیان کنند.




نظرات کاربران