مراسم تجلیل از عوامل حج سال 97 استان لرستان برگزار شد

مراسم تجلیل ار عوامل حج سال 97 استان لرستان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، با همکاری دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری استان و مدیریت حج و زیارت استان لرستان روز چهارشنبه در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر خرم آباد از مدیران، معاونان و خادمین زائران حج تمتع سال 97 تجلیل شد .


این مراسم بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام وحی  با پخش کلیپ کلیه فعالیتهای صورت گرفته دفتر بعثه رهبری استان و حج وزیارت استان لرستان آغاز شد سپس جناب آقای خسروی مدیر محترم حج و زیارت استان لرستان ضمن قدردانی از همه دست اندرکاران حج تمتع سال 97 گزارشی از اعم فعالیتهای صورت گرفته سال 97 حج و زیارت و دفتر بعثه رهبری در حوزه حج و زیارت استان لرستان ارائه داده و مهمترین برنامه های این مدیریت برای حج سال 98 را بیان نمود.


در ادامه جناب آقای نصرالهی رئیس حمل و نقل سازمان حج و زیارت ضمن تبریک پیشرفتهای کمی و کیفی مجموعه حج و زیارت استان لرستان مدیران و کارگزاران اجرایی و فرهنگی این استان را قوی و باتجربه خواند .


در پایان مراسم با لوح و تندیس از همه عوامل ده کاروان حج  تمتع سال 97 استان لرستان تقدیر شد .


گفتنی است  از  آقای پژمان دالوند کارشناس دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری استان لرستان بخاطر عملکرد مناسب و برگزاری برنامه های متنوع  در حج 97 به صورت ویژه تقدیر به عمل آمد.


| شناسه مطلب: 91602




لرستان



مطالب مرتبط

نظرات کاربران