امام جمعه نجف حادثه تروریستی چابهار را محکوم کرد امام جمعه نجف حادثه تروریستی چابهار را محکوم کرد امام جمعه نجف حادثه تروریستی چابهار را محکوم کرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
امام جمعه نجف حادثه تروریستی چابهار را محکوم کرد امام جمعه نجف حادثه تروریستی چابهار را محکوم کرد امام جمعه نجف حادثه تروریستی چابهار را محکوم کرد امام جمعه نجف حادثه تروریستی چابهار را محکوم کرد امام جمعه نجف حادثه تروریستی چابهار را محکوم کرد

امام جمعه نجف حادثه تروریستی چابهار را محکوم کرد

حجت الاسلام سید صدرالدین قپانچی با محکوم‌ کردن حادثه تروریستی چابهار گفت: تروریست‌ها توانایی بر هم زدن امنیت جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی حج به نجف اشرف، حجت‌الاسلام والمسلمین سید صدرالدین قپانچی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نجف اشرف که در حسینیه فاطمه کبری(س) برگزار شد با اشاره به توقیف برخی کالاهای رژیم صهیونیستی در گمرگ عراق گفت: ارتباط با رژیم صهیوینستی در تضاد با منافع ملی و دینی عراق است زیرا آنها با جامعه اسلامی و مسلمانان دشمن هستند.


وی با اشاره به سخنان آیت‌الله العظمی سیستانی مبنی بر همکاری  فراکسیون‌های سیاسی با دولت برای بهبود اوضاع، بر ضرورت تکمیل کابینه تاکید کرد.


امام جمعه نجف اشرف با اشاره به تظاهرات و برخورد خشن پلیس فرانسه با آنها گفت: این تظاهرات در ابتدا در اعتراض به افزایش قیمت سوخت صورت گرفت، اما به تدریج اعتراضات گسترش یافت و در کشوری که خود را متمدن می‌داند، چنین اقدامات غیر انسانی دور از انتظار است.


گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین سید جعفر علم‌الهدی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف به همراه هیأتی از زائران ایرانی در این آیین عبادی و سیاسی شرکت کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران