۱۵۰۰ کاروان در دی‌ماه به عتبات اعزام می‌شوند ۱۵۰۰ کاروان در دی‌ماه به عتبات اعزام می‌شوند ۱۵۰۰ کاروان در دی‌ماه به عتبات اعزام می‌شوند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
۱۵۰۰ کاروان در دی‌ماه به عتبات اعزام می‌شوند ۱۵۰۰ کاروان در دی‌ماه به عتبات اعزام می‌شوند ۱۵۰۰ کاروان در دی‌ماه به عتبات اعزام می‌شوند ۱۵۰۰ کاروان در دی‌ماه به عتبات اعزام می‌شوند ۱۵۰۰ کاروان در دی‌ماه به عتبات اعزام می‌شوند

۱۵۰۰ کاروان در دی‌ماه به عتبات اعزام می‌شوند

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به مشخص شدن ظرفیت کاروان‌های عتبات در دی‌ماه، از اعزام یک هزار و ۵۰۰ کاروان به عتبات از اول تا پایان دی‌ سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مرتضی آقایی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به نام‌نویسی از متقاضیان سفر به عتبات در دی‌ماه، اظهار داشت: ثبت‌نام علاقه‌مندان به سفر عتبات در دی‌ماه از روز گذشته آغاز شده است و مشتاقان این سفر معنوی می‌توانند در زمان‌های پیش‌بینی شده در کاروان‌های حج و زیارت نام‌نویسی کنند.


وی با بیان اینکه اعزام‌ها از اول تا ۳۰ دی‌ماه انجام می‌شود، افزود: اعزام‌های زمینی و هوایی به عتبات از اول دی‌ماه آغاز می‌شود و روزانه این اعزام‌ها تا پایان دی‌ماه ادامه دارد.


آقایی درباره ظرفیت‌های پیش‌بینی شده برای اعزام زائران به عتبات در دی‌ماه، خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های پیش‌بینی شده برای این دوره از اعزام‌ها، روزانه ۳۵ کاروان به صورت زمینی و ۱۵ کاروان به صورت هوایی از اول دی‌ماه به عتبات اعزام می‌‌شوند.


مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام یک هزار و ۵۰۰ کاروان به عتبات در دی‌ماه، ادامه داد: در مجموع یک هزار و ۵۰ گروه به صورت زمینی و ۴۵۰ گروه به صورت هوایی در دی‌ماه سال جاری به عتبات اعزام خواهند شد که بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این کاروان‌ها ۳ شب در کربلا، ۳ شب در نجف و یک شب در کاظمین اقامت دارند.


هزینه سفر به عتبات در دی‌ماه به صورت هوایی از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و به صورت زمینی از یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است که علاقه‌مندان برای نام‌نویسی می‌توانند به یکی از ۲ هزار و ۵۰۰ دفتر مجاز حج و زیارت مراجعه کنند.


| شناسه مطلب: 91630




عتبات عالیات



مطالب مرتبط

نظرات کاربران