افتتاح بزرگترین زیرگذر کربلا در مجاورت حرم امام حسین (ع) در آینده نزدیک افتتاح بزرگترین زیرگذر کربلا در مجاورت حرم امام حسین (ع) در آینده نزدیک افتتاح بزرگترین زیرگذر کربلا در مجاورت حرم امام حسین (ع) در آینده نزدیک بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
افتتاح بزرگترین زیرگذر کربلا در مجاورت حرم امام حسین (ع) در آینده نزدیک افتتاح بزرگترین زیرگذر کربلا در مجاورت حرم امام حسین (ع) در آینده نزدیک افتتاح بزرگترین زیرگذر کربلا در مجاورت حرم امام حسین (ع) در آینده نزدیک افتتاح بزرگترین زیرگذر کربلا در مجاورت حرم امام حسین (ع) در آینده نزدیک افتتاح بزرگترین زیرگذر کربلا در مجاورت حرم امام حسین (ع) در آینده نزدیک

افتتاح بزرگترین زیرگذر کربلا در مجاورت حرم امام حسین (ع) در آینده نزدیک

بخش پروژه های فنی مهندسی آستان قدس حسینی از افتتاح بزرگترین زیر گذر کربلا در نزدیکی حرم مطهر حضرت امام حسین (علیه السّلام) خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ،حسین رضا مهدی، رئیس این بخش گفت: اقدامات ساخت و ساز زیرگذری که در قالب طرح توسعه حرم مطهر حضرت امام حسین (علیه السّلام) با عنوان «صحن حضرت زینب (علیها السّلام)» است، به منظور تکمیل آن در موعد مقرر در حال انجام است.


وی افزود: این زیرگذر که از میدان الشهداء تا خیابان قبله الامام الحسین (علیه السّلام) به سمت خیابان المرکزیه امتداد می یابد، به طول پانصد و سی متر، عمق شش متر و عرض دوازده متر است و بزرگترین زیرگذر در شهر کربلا محسوب می شود.
حسین رضا مهدی تاکید کرد: میزان پیشرفت این زیرگذر به حدود هشتاد و پنج درصد رسیده است و نیروهای فنی مهندسی شبانه روز برای تکمیل آن در موعد مقرر فعالیت می کنند و امید می رود ابتدای سال ۲۰۱۹ افتتاح شود.
وی گفت: این زیر گذر برای عبور و مرور خودروها استفاده می شود و به شکل گسترده ای در کاهش ازدحام به ویژه در ایام زیارتهای میلیونی سهیم خواهد بود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران