نماینده بعثه رهبری در عراق:امام حسین مشتاق هدایت و تکامل بشریت است نماینده بعثه رهبری در عراق:امام حسین مشتاق هدایت و تکامل بشریت است نماینده بعثه رهبری در عراق:امام حسین مشتاق هدایت و تکامل بشریت است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
نماینده بعثه رهبری در عراق:امام حسین مشتاق هدایت و تکامل بشریت است نماینده بعثه رهبری در عراق:امام حسین مشتاق هدایت و تکامل بشریت است نماینده بعثه رهبری در عراق:امام حسین مشتاق هدایت و تکامل بشریت است نماینده بعثه رهبری در عراق:امام حسین مشتاق هدایت و تکامل بشریت است نماینده بعثه رهبری در عراق:امام حسین مشتاق هدایت و تکامل بشریت است

نماینده بعثه رهبری در عراق:امام حسین مشتاق هدایت و تکامل بشریت است

حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی در گردهمایی روحانیون و مداحان کاروان‌ها با بیان اینکه امام حسین مشتاق هدایت و تکامل ما و ما محتاج آن حضرتیم گفت: هرکس به زیارت امام حسین نرود به خود و پیامبر جفا کرده است و در قیامت از شفاعت و همسایگی پیامبر و اهل بیت محروم میشود.

به گزارش خبرنگار اعزامی حج به کربلای معلا، حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی در گردهمایی روحانیون و مداحان کاروان‌ها با بیان اینکه امام حسین مشتاق هدایت و تکامل ما و ما محتاج آن حضرتیم گفت: هرکس به زیارت امام حسین نرود به خود و پیامبر جفا کرده است و در قیامت از شفاعت و همسایگی پیامبر و اهل بیت محروم میشود.
‏نماینده‌ بعثه رهبری در عراق با اشاره به حدیثی به نقل ابن ابی یعفور از امام صادق در مورد اهمیت زیارت امام حسین فاصله حج و زیارت امام حسین از میقات تا حرم دانست و زیارت امام حسین روح حج مقبول است.
‏وی حج را یک دستور الهی و نص قرآن خواند و اظهار داشت: حج بدون معرفت امام مقبول نیست هرچند صحیح باشد و فراغ ذمه حاصل گردد.
‏حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی با استناد به حدیثی ترک زیارت امام حسین را جفای به پیامبر دانست و افزود هرکس به پیامبر خدا جفا کند به خودش جفا کرده و از همسایگی پیامبر و اهل بیت در قیامت محروم شده است.
‏وی گفت در طول تاریخ حکام‌ جور مانند متوکل خلیفه عباسی اذبت و آزار فراوانی به زوار امام حسبن(ع) می رساند ولی نتوانستند که ابن نور الهی را خاموش کنند و این نور آسمانی روز به روز افزایش یافته و فراگیرشده است وشکوه و گستردگی مراسم اربعین بهترین شاهد این ادعا است.
نماینده بعثه رهبری در عراق اظهار داشت: امام حسین(ع) مشتاق هدایت و کمال ماست و ما محتاج امام حسینیم وقتی به زیارت می رویم میهمان آن حضرت می شویم وقتی حرم‌ دل ما پاک می شود و می شکند و اشک غبطه بر گونه ما جاری می شود آن حضرت در ضیافتخانه دل ما حضور پیدا می کند و میهمان دل ما می شود و راز ونیاز واقعی صورت می گیرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران