قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان امروز انجام می‌گیرد قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان امروز انجام می‌گیرد قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان امروز انجام می‌گیرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان امروز انجام می‌گیرد قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان امروز انجام می‌گیرد قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان امروز انجام می‌گیرد قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان امروز انجام می‌گیرد قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان امروز انجام می‌گیرد

قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان امروز انجام می‌گیرد

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به پایان نام‌نویسی دانشگاهیان برای اعزام به عتبات گفت: مراسم قرعه‌کشی عتبات دانشگاهیان امروز برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام سید محمدرضا فقیهی گفت: مهلت‌ نام‌نویسی دانشگاهیان برای اعزام به عتبات عالیات روز گذشته ۱۸ آذر به پایان رسید.


وی افزود: امروز مراسم قرعه‌کشی بیستمین دوره اعزام زائران به عتبات، امروز از سوی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان انجام می‌گیرد و دانشجویان می‌توانند از روز سه‌شنبه ۲۰ آذر نتایج قرعه‌کشی را در سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir مشاهده کنند.


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه در این دوره بیش از ۵۲ هزار دانشجو در سامانه لبیک نام‌نویسی کردند، ادامه داد: در بیستمین دوره ۱۲ هزار دانشجو ایرانی در قالب ۳۰۰ کاروان به صورت زمینی و هوایی به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.


بر اساس این گزارش، اعزام عتبات دانشگاهیان در این دوره از اول بهمن آغاز و تا ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت. هزینه کاروان‌های عتبات دانشگاهیان برای کاروان‌های هوایی سه میلیون و ۴۵۰ هزار تومان تا سه میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و زمینی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تا دو میلیون تومان پیش‌بینی شده است که با توجه به دوری و نزدیک به مرز، نرخ هر استان متفاوت خواهد بود.


| شناسه مطلب: 91648




عتبات دانشگاهیان



نظرات کاربران