برنامه عربستان برای افزایش عمره‌گزاران به 30 میلیون نفر در سال برنامه عربستان برای افزایش عمره‌گزاران به 30 میلیون نفر در سال برنامه عربستان برای افزایش عمره‌گزاران به 30 میلیون نفر در سال بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برنامه عربستان برای افزایش عمره‌گزاران به 30 میلیون نفر در سال برنامه عربستان برای افزایش عمره‌گزاران به 30 میلیون نفر در سال برنامه عربستان برای افزایش عمره‌گزاران به 30 میلیون نفر در سال برنامه عربستان برای افزایش عمره‌گزاران به 30 میلیون نفر در سال برنامه عربستان برای افزایش عمره‌گزاران به 30 میلیون نفر در سال

برنامه عربستان برای افزایش عمره‌گزاران به 30 میلیون نفر در سال

وزارت حج و عربستان از امضای یادداشت تفاهمی خبر داد که بر اساس آن ظرفیت پذیرش عمره‌گزاران به 30 میلیون نفر در سال افزایش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، وزارت حج و عمره عربستان اعلام کرده است یادداشت تفاهمی با شرکت خدمات سفر الکترونیک«اجودا» امضا کرده است تا زمینه صدور مستقیم روادید عمره برای عمره‌گزاران فراهم شود، این اقدام در راستای تلاش وزارت حج عربستان برای تحقق یکی از مهمترین اهداف چشم انداز عربستان 2030، مبنی بر پذیرش سالیانه 30 میلیون عمره‌گزار اعلام شده است.


محمد صالح بن طاهر بنتن وزیر حج و  عمره عربستان مسائل مربوط به حجاج روسی را با سرگئی کوزلوف سفیر روسیه در عربستان بررسی کرد، طی این دیدار مسائل مربوط به امور حج و عمره مسلمانان روسی بررسی شد.


همچنین مسائل مربوط به حجاج اندونزیایی و خدمات و تسهیلات مربوط به آنها در موسم حج آینده در دیدار عبدالفتاح بن سلیمان مشاط معاون وزیر حج و عمره عربستان با نزار محمد علی از مسئولان وزارت امور دینی اندونزی بررسی شد.


 


آخرین آمار عمره‌گزاران


 


بر اساس گزارش آماری وزارت حج و عمره عربستان، تا 21 ربیع الاول امسال، یک میلیون و 190 هزار و 961 عمره‌گزار وارد عربستان شده‌اند و در همین مدت، بیش از 853 هزار نفر پس از ادای مناسک عمره به کشورهایشان بازگشته‌‌اند. بر  اساس این گزارش، تعداد روادید صادره عمره به یک میلیون و 509 هزار و 936 روادید رسیده است.


این گزارش درباره تفکیک عمره‌گزاران کشورهای مختلف آورده است که پاکستان با بیش از 394 هزار عمره‌گزار، اندونزی با بیش از 233 هزار عمره‌گزار، هند با بیش از 196 هزار نفر و یمن با بیش از 56 هزار نفر در رده‌های اول تا چهارم بیشترین تعداد عمره‌گزار در سرزمین وحی قرار دارند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران