آیین تجلیل از اعضای کمیته فرهنگی آموزشی اربعین دراستان آذربایجان شرقی آیین تجلیل از اعضای کمیته فرهنگی آموزشی اربعین دراستان آذربایجان شرقی آیین تجلیل از اعضای کمیته فرهنگی آموزشی اربعین دراستان آذربایجان شرقی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیین تجلیل از اعضای کمیته فرهنگی آموزشی اربعین دراستان آذربایجان شرقی آیین تجلیل از اعضای کمیته فرهنگی آموزشی اربعین دراستان آذربایجان شرقی آیین تجلیل از اعضای کمیته فرهنگی آموزشی اربعین دراستان آذربایجان شرقی آیین تجلیل از اعضای کمیته فرهنگی آموزشی اربعین دراستان آذربایجان شرقی آیین تجلیل از اعضای کمیته فرهنگی آموزشی اربعین دراستان آذربایجان شرقی

آیین تجلیل از اعضای کمیته فرهنگی آموزشی اربعین دراستان آذربایجان شرقی

آیین تجلیل از اعضای کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی و موکب داران برتر با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمدی رئیس این  کمیته در تبریز برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، آیین تجلیل از اعضای کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی و موکب داران برتر، در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی در تبریز برگزار شد.
دراین آیین حجت الاسلام و المسلمین احمدی رئیس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین حسینی با اشاره به اینکه هدف از تشکیل این ستاد ساماندهی مراسم اربعین است، اظهار داشت: اقدامات خوبی در زمینه خدمت رسانی به زائران انجام و مشکلات نسبت به سالهای گذشته خیلی کمتر شده است.
وی با اشاره به اینکه دراربعین امسال شاهد حضور باشکوه بیش از 2میلیون زائر در عراق بودیم، افزود: امسال نقش مرجعیت و علما و رسانه ها برای تشویق مردم جهت حضور دراربعین بسیار چشمگیر بود و سبب حضور حداکثری مردم شد.
رئیس کمیته فرهنگی آموزشی اربعین لزوم توجه به مسایلی از قبیل فرقه گرایی و بحث عرب و عجم در مراسم اربعین را یادآور شد و گفت: باید مواظبت کرد تا این مسائل اتفاق نیافتد و با برگزاری موکب های مشترک می توان جلوی آن را گرفت. 
بر پایه این گزارش ، درابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ایران نژاد مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی در استان آذربایجان شرقی درسخنانی به تاریخچه مراسم اربعین اشاره کرد و گفت: اربعین از زمان های پیشین در میان علما و مراجع مرسوم بوده و قدم برداشتن در این مسیر نشات گرفته از باورهای قلبی هر فرد است.
وی همچنین از فعالیتهای کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی در استان آذربایجان شرقی گزارشی ارائه کرد.
درپایان این مراسم با اهدای لوح، تندیس شعار اربعین امسال و بسته فرهنگی از زحمات و تلاشهای اعضای کمیته فرهنگی آموزشی اربعین حسینی و موکب داران برتر تقدیر و تشکر به عمل آمد.
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران