ولایت فقیه در عراق تدریس می‌شود ولایت فقیه در عراق تدریس می‌شود ولایت فقیه در عراق تدریس می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ولایت فقیه در عراق تدریس می‌شود ولایت فقیه در عراق تدریس می‌شود ولایت فقیه در عراق تدریس می‌شود ولایت فقیه در عراق تدریس می‌شود ولایت فقیه در عراق تدریس می‌شود

ولایت فقیه در عراق تدریس می‌شود

​​​​​​​مسئول مؤسسه البصیره عراق در دیدار با رایزن فرهنگی ایران در بغداد خواستار استفاده از تجربیات جمهوری اسلامی ایران و برگزاری دوره آموزشی آشنایی با ولایت فقیه و اندیشه‌ها و افکار مقام معظم رهبری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، اعضای مؤسسه فرهنگی البصیره عراق، با حجت‌الاسلام غلامرضا اباذری رایزن فرهنگی ایران در بغداد دیدار و گفت‌وگو کردند.


در ابتدای این دیدار مسئول مؤسسه فرهنگی البصیره گفت: این مؤسسه به دنبال برگزاری دوره‌های آموزشی و علمی است و در این مسیر به استفاده از تجربیات و حمایت‌های فرهنگی و آموزشی نهادهای جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد.


وی افزود: یکی از دوره‌های مهم برای مؤسسه البصیره، آشنایی با ولایت فقیه و اندیشه‌ها و افکار مقام معظم رهبری است؛ چرا که رهبری نقش اساسی را در هدایت مردم داشته است.


مسئول مؤسسه فرهنگی البصیره گفت: در طول سال، چهل دوره آموزش عقائدی را مدنظر داریم که در آن دروس مختلفی برای آشنایی با مسائل اعتقادی و همچنین ولایت فقیه تدریس خواهد شد.


وی ادامه داد: امیدواریم این فعالیت‌ها در استان‌های بصره، نیسان و ناصریه عراق گسترش یابد تا علاقمندان بتوانند در این دوره‌ها شرکت کنند.


وی افزود: یکی از مباحث مهم، بحث رسانه و تأثیر جنگ نرم در جامعه عراق است و ما نیازمند راهنمایی‌های جمهوری اسلامی ایران برای مقاومت دربرابر تلاش‌ها و توطئه های دشمن هستیم.


در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام اباذری، رایزن فرهنگی کشورمان در عراق اعلام کرد: آماده ایم با مؤسسه البصیره در قالب برنامه مشخص و زمان‌بندی معین اجرایی همکاری کنیم.


وی گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد کمک‌های معنوی و مشورت‌های راهبردی برای توانمندسازی مجموعه‌های فرهنگی عراق ارائه کند.




نظرات کاربران