رونمایی از 3 محصول نرم‌ افزاری در مشهد رونمایی از 3 محصول نرم‌ افزاری در مشهد رونمایی از 3 محصول نرم‌ افزاری در مشهد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
رونمایی از 3 محصول نرم‌ افزاری در مشهد رونمایی از 3 محصول نرم‌ افزاری در مشهد رونمایی از 3 محصول نرم‌ افزاری در مشهد رونمایی از 3 محصول نرم‌ افزاری در مشهد رونمایی از 3 محصول نرم‌ افزاری در مشهد

رونمایی از 3 محصول نرم‌ افزاری در مشهد

همزمان با برگزاری نخستین نشست تولیت‌های آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی در مشهد از سه محصول نرم‌افزاری رونمایی شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل ازآستان قدس رضوی، این نرم افزارها شامل نرم افزار«سامان»، «پرتال مشترک آستان‌هایرونمایی 3 محصول نرم‌ افزاری در نشست تولیت‌های آستان های مقدس ایران اسلامی مقدس و بقاع متبرکه جهان اسلام» و بستر«ارتباط ویدئوکنفرانس» است.
در بحث تعاملات میان آستان‌های مقدس، یکی از مشکلات، گردش مکاتبات اداری و تبادل اطلاعات از طریق شبکه‌های اجتماعی بود که به همین جهت در این نشست نرم‌افزار «سامان» روی بستر سرورهای آستان قدس رضوی بومی‌سازی شد.
این نرم‌افزار علاوه بر گردش مکاتبات اداری امکان نظارت بر پروژه‌های مشترک اعتاب را فراهم می‌کندو به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی خدمات ارائه می‌کند.
پرتال مشترک آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه جهان اسلام نیز به سه زبان امکاناتی مانند پخش زنده تصاویر اعتاب مقدس، وقف و نذر، معرفی آستان‌های مقدسه، معرفی تولیدات مکتوب و منشورات، زیارت نیابتی، اخبار و اطلاعیه اعتاب مقدسه و سامانه تهیه غذای متبرک برای زائران اعتاب را فراهم میکند.
ارتباط ویدئوکنفرانس سومین محصول نرم‌افزاری نیزکه نرم‌افزار بومی شده ویدئوکنفرانس روی سرورهای آستان قدس رضوی است، امکان ارتباط زنده با تولیت کاظمین (ع) را فراهم میکند.
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران