کاروان های زیارتی آزادبر مسیری غیرقانونی برای زیارت کاروان های زیارتی آزادبر مسیری غیرقانونی برای زیارت کاروان های زیارتی آزادبر مسیری غیرقانونی برای زیارت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کاروان های زیارتی آزادبر مسیری غیرقانونی برای زیارت کاروان های زیارتی آزادبر مسیری غیرقانونی برای زیارت کاروان های زیارتی آزادبر مسیری غیرقانونی برای زیارت کاروان های زیارتی آزادبر مسیری غیرقانونی برای زیارت کاروان های زیارتی آزادبر مسیری غیرقانونی برای زیارت

کاروان های زیارتی آزادبر مسیری غیرقانونی برای زیارت

کاروان های زیارتی آزادبر مسیری غیرقانونی برای زیارت است زیرا در صورت بروز هر گونه مشکل، هیچکس پاسخگو نیست و این امر می طلبد با اطلاع رسانی لازم از اعزام زائران در قالب کاروان های زیارتی آزاد بر جلوگیری شود.

 به گزارش پایکاه اطلاع رسانی حج به نقل ازایرنا، کافی است نیم نگاهی به تبلیغات روی مکان های شلوغی همچون عابربانک ها داشته باشیم تا با تبلیغ کاروان های زیارتی مواجه شویم حال آنکه مشخص نیست این کاروان ها توسط چه کسی و چگونه سفرهای خود را برگزار می کنند.
مدیرکل حج و زیارت استان کرمان در این ارتباط می گوید : امسال 2 دفتر حج و زیارت به دلیل اعزام کاروان های آزاد بر لغو امتیاز شدند.
محمود عرب نژاد همچنین از اخطار به هفت دفتر حج و زیارت در استان کرمان خبر داد و گفت: در صورت مشاهده مجدد فعالیت غیرقانونی و همکاری با کاروان های آزاد بر، امتیاز این مراکز لغو خواهد شد.
وی ادامه داد: مردم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت کاروان های زیارتی آزادبر با شماره 32456152-4 تماس برقرار کنند تا با این مراکز غیرقانونی برخورد قانونی شود.
عرب نژاد زرندی تصریح کرد: با توجه به تعطیل شدن سفرعمره، نگاه بعضی صاحبان دفاتر به سمت راه اندازی کاروان های آزادبر معطوف شده که در صورت مشاهده چنین مواردی، سازمان حج و زیارت سریعا اقدام قانونی می کند.
وی اظهار داشت: کاروان های زیارتی آزاد بر در شهر کرمان به صفر رسیده است و پیگیرمنع فعالیت کاروان های غیرقانونی هستیم.
مدیرکل حج و زیارت استان کرمان همچنین به دیدار خود با ائمه جمعه و فرمانداران جنوب کرمان اشاره و تصریح کرد: این دیدارها در زمینه آگاه بخشی مسئولان در قبال مشکلات ایجاد شده توسط کاروان های زیارتی غیرمجاز بوده و در مجموع پرباربوده است.
مدیرکل حج و زیارت استان کرمان با بیان اینکه تعداد دفاتر حج و زیارت جنوب کرمان کم است از متقاضیان درخواست کرد که برای ثبت نام به سازمان حج و زیارت استان کرمان مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: حج و زیارت در حوزه جنوب استان کرمان که یک سوم این استان را به خود اختصاص داده تنها با 6 دفتر حج و زیارت شامل چهار دفتر در جیرفت و 2 دفتر در شهرستان های کهنوج و رودبار فعالیت می کند و با توجه به وسعت منطقه، این تعداد دفتر زیارتی، کم است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نیز با تاکید بر ایجاد سازو کارهای لازم بمنظور جلوگیری از شکل گیری کاروان های آزادبر گفت: استقرار نمایندگی حج و زیارت در جنوب کرمان مطالبه مردمی بوده از این رو رایزنی مساله آغاز شده است.
حسین اسحاقی افزود: پیگیر ایجاد نمایندگی حج و زیارت در جنوب کرمان هستم و امیدوارم این مهم بزودی برای مردم جنوب کرمان محقق شود.
وی ادامه داد: مقرر شده این مساله در شورای فرهنگ عمومی جنوب استان پیگیری شود.
 




نظرات کاربران