ودیعه گذاران هرچه سریع تر در سامانه ویژه حجاج ثبت نام کنند ودیعه گذاران هرچه سریع تر در سامانه ویژه حجاج ثبت نام کنند ودیعه گذاران هرچه سریع تر در سامانه ویژه حجاج ثبت نام کنند بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
ودیعه گذاران هرچه سریع تر در سامانه ویژه حجاج ثبت نام کنند ودیعه گذاران هرچه سریع تر در سامانه ویژه حجاج ثبت نام کنند ودیعه گذاران هرچه سریع تر در سامانه ویژه حجاج ثبت نام کنند ودیعه گذاران هرچه سریع تر در سامانه ویژه حجاج ثبت نام کنند ودیعه گذاران هرچه سریع تر در سامانه ویژه حجاج ثبت نام کنند

ودیعه گذاران هرچه سریع تر در سامانه ویژه حجاج ثبت نام کنند

مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی گفت: 15 هزار ودیعه گذار حج در استان تاکنون در سامانه اعلام شده ثبت نام نکرده اند که امیدواریم در روزهای آینده در آن نام نویسی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، محمدرضا ندیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از 22 هزار نفر ودیعه گذار حج در آذربایجان غربی وجود دارد که از این تعداد هفت هزار نفر در سامانه مربوطه نام نویسی کرده اند.
وی اضافه کرد: از کل ودیعه گذاران 2 هزار و 300 نفر در سال 1385 و حدود 20 هزار نفر در سال 1386 ودیعه گذاری کرده اند.
وی بیان کرد: سامانه مربوط به ثبت نام در این طرح همچنان باز است و ودیعه گذاران می توانند تا اطلاع ثانوی در این سامانه نام نویسی کنند.
مدیر حج و زیارت آذربایجان غربی ادامه داد: ثبت نام در این سامانه بسیار مهم است و اطلاع رسانی های بعدی با استفاده از این سامانه انجام می شود.
ندیری گفت: در کل کشور، یک میلیون و 200 هزار نفر در نوبت حج قرار دارند که با توجه به اعزام های سال های اخیر، 15 سال طول می کشد که این صف به صفر برسد.
به گزارش ایرنا، همه دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع باید اطلاعات خود را در سامانه https://reserve.haj.ir تکمیل کنند و در صورت انجام نشدن این امر، تشرف این افراد به حج تمتع دچار مشکل خواهد شد.
به تناسب سهمیه تعیین شده در هر سال، اولویت های تشرف به ترتیب اولویت در همان سال اعلام و بر همین اساس اولویت های تشرف به حج سال 1398 پس از تکمیل این اطلاعات اطلاع رسانی می شود.


| شناسه مطلب: 91715




سازمان حج وزیارت



نظرات کاربران