سخنران بعثه رهبری درعراق: غفلت بزرگترین عامل بدبختی انسان است. سخنران بعثه رهبری درعراق: غفلت بزرگترین عامل بدبختی انسان است. سخنران بعثه رهبری درعراق: غفلت بزرگترین عامل بدبختی انسان است. بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
سخنران بعثه رهبری درعراق: غفلت بزرگترین عامل بدبختی انسان است. سخنران بعثه رهبری درعراق: غفلت بزرگترین عامل بدبختی انسان است. سخنران بعثه رهبری درعراق: غفلت بزرگترین عامل بدبختی انسان است. سخنران بعثه رهبری درعراق: غفلت بزرگترین عامل بدبختی انسان است. سخنران بعثه رهبری درعراق: غفلت بزرگترین عامل بدبختی انسان است.

سخنران بعثه رهبری درعراق: غفلت بزرگترین عامل بدبختی انسان است.

حجت الاسلام والمسلمین صمدی یزدی با اشاره به حدیثی از امام حسین علیه السلام گفت: غفلت بزرگترین عامل بدبختی انسان است.

به گزارش خبرنگار اعزامی حج به کربلای معلا حجت الاسلام والمسلمین صمدی یزدی گفت: غفلت دارای شاخه‌های مختلف است نظیر غفلت از خدا، غفلت از مرگ، غفلت از توبه، غفلت از شیطان، غفلت از دشمن و.. که هر کدام از اینها آثار و تبعات خطرناکی دارد.
سخنران بعثه مقام معظم رهبری خاطر نشان ساخت: غفلت از خدا عامل هر نوع گناه و معصیت و نافرمانی است ‏ غفلت از مرگ سبب دلبستگی شدید به دنیا و در نتیجه دست اندازی به اموال دیگران یا بیت المال خواهد شد.
وی افزود: غفلت از دشمن سبب ضربه خوردن از سوی دشمن می شود انسان مسلمان باید مراقب باشد دچار هیچگونه غفلتی نشود.
خطیب بعثه یادآور شد: اگر آیات قرآن مرتب ما را توصیه به ذکر خدا می کند یا توصیه به نماز که از مصادیق بارز ذکر خداست برای این است که ما دچار غفلت نشویم همچنین توصیه به یاد مرگ شده است تا ما گرفتار دنیا طلبی و دنیازدگی نگردیم و حضور زایر در حرم های مطهر و مشاهد مشرف از مصادیق روشن ذکر و یاد خداست.
وی در پایان به زائرین توصیه کرد: سخنان روشنگر سیدالشهداء علیه السلام را سرلوحه کار خود قرار داده و در کنار دیگر بهره های معنوی از این سفر این کلمات نورانی را نیز با خود سوغات ببرند.
در پایان این مراسم با نوای گرم مداح بعثه آقای حیدرزاده زائرین به فیض معنوی رسیدند و در رسای سالار شهیدان اشک ماتم ریختند و چند دقیقه ای هم به سینه زنی و عزا داری پرداختند.


| شناسه مطلب: 91719




عزاداری سخنرانی



مطالب مرتبط

نظرات کاربران