خدمت رسانی به زائران حج و عتبات توفیق الهی است خدمت رسانی به زائران حج و عتبات توفیق الهی است خدمت رسانی به زائران حج و عتبات توفیق الهی است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
خدمت رسانی به زائران حج و عتبات توفیق الهی است خدمت رسانی به زائران حج و عتبات توفیق الهی است خدمت رسانی به زائران حج و عتبات توفیق الهی است خدمت رسانی به زائران حج و عتبات توفیق الهی است خدمت رسانی به زائران حج و عتبات توفیق الهی است

خدمت رسانی به زائران حج و عتبات توفیق الهی است

مدیر حج و زیارت قزوین گفت: خدمت رسانی به زائران حج و عتبات را باید یک توفیق الهی و یک فرصت کم نظیر دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، محمدرضا یوسفی روز یکشنبه در دیدار رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان قزوین با وی افزود: باید از فرصتی که نظام جمهوری اسلامی در اختیار ما گذاشته است، نهایت بهره را برای خدمت رسانی به زائران حج و عتبات برداریم.
وی از رسانه ها به عنوان بازوی حج و زیارت نام برد و گفت: از ظرفیت رسانه برای انتقال پیام های آموزشی و اطلاع رسانی به زائران اقدام می کنیم.
یوسفی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به تلاش سازمان حج و زیارت برای تقویت عزت، احترام و تکریم زائران ایرانی خانه خدا، اظهار داشت: این سازمان می کوشد تا هزینه های سفر حج و عتبات را کاهش داده و خدمات رفاهی زوار را ارتقا ببخشد.
علی حیدرشاه حسینی رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قزوین نیز در دیدار بر ضرورت معرفی و ترویج فرهنگ حج ابراهیمی تاکید کرد و گفت: رسانه ها در فرهنگ سازی حوزه حج و زیارت که یک کار مقطعی نبوده و نیازمند استمرار و داوم است از ظرفیت بالایی برخوردار هستند.
وی اظهار داشت: ایرنا به عنوان رسانه رسمی دولت و نظام آمادگی لازم را برای انتقال پیام های آموزشی حوزه حج و زیارت به جامعه و اطلاع رسانی در زمینه های مختلف به زائران را دارد.


| شناسه مطلب: 91729




سازمان حج وزیارت



نظرات کاربران