تازه ترین جزئیات مذاکرات حج 98 تازه ترین جزئیات مذاکرات حج 98 تازه ترین جزئیات مذاکرات حج 98 بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تازه ترین جزئیات مذاکرات حج 98 تازه ترین جزئیات مذاکرات حج 98 تازه ترین جزئیات مذاکرات حج 98 تازه ترین جزئیات مذاکرات حج 98 تازه ترین جزئیات مذاکرات حج 98

تازه ترین جزئیات مذاکرات حج 98

رئیس سازمان حج و زیارت تازه ترین جزئیات از مذاکرات هیئت حج جمهوری اسلامی ایران با مسئولان وزارت حج عربستان را بیان کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، آقای علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت تازه ترین جزئیات از حضور تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات حج 98 را در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. سفر آقای رشیدیان و هیئت همراه به دعوت محمد صالح بن طاهر بنتن وزیر حج و عمره عربستان سعودی انجام گرفته است.
دریادداشت رئیس سازمان حج و زیارت درباره مذاکره با طرف سعودی درخصوص حج 98 آمده است:
همه ساله وزارت حج عربستان از همه کشورهای اسلامی در رابطه با حج تمتع دعوت به عمل می آورد که برهمین اساس و طبق روال معمول از سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران نیز دعوت به عمل آمد تا برای حج 1440 سفری را به عربستان داشته باشیم.
اساسی ترین موضوع در مذاکرات بحث امنیت، عزت و کرامت حجاج ایرانی است، موضوعات ذکر شده همیشه جزو مطالبات سازمان حج و زیارت از طرف سعودی بوده است؛ امیدواریم امسال هم با تفاهم و همکاری که با وزارت حج عربستان سعودی در رابطه با حج 1440 داریم، بتوانیم با رفع مشکلات سنوات قبل، حجی توأم با عزت، کرامت و امنیت برای حجاج ایرانی داشته باشیم.
هماهنگی های لازم درحوزه تأمین مسکن، حمل و نقل و اسکان زائران جزو مسائل جدی است و به دلیل اینکه ما در طول سال درعربستان حضور نداریم، این هماهنگی ها باید در زمان فشرده تری به نسبت دیگر کشورها انجام شود که امیدواریم دراین سفر بتوانیم مقدمات اعزام هیئت های مسکن، حمل و نقل و تغذیه را به عربستان انجام دهیم.
گفتنی است آقای علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت و هیئت همراه روز یکشنبه (25 اذرماه) تهران را به مقصد عربستان ترک کردند.
 




نظرات کاربران