برگزیدگان مسابقه «ایران و العراق لا یمکن الفراق» معرفی شدند

برگزیدگان مسابقه عکاسی اربعین حسینی «ایران و العراق لا یمکن الفراق» که توسط «الامه»، پایگاه مطالعات بین‌الملل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، برگزار شد، اعلام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، پس از پایان مهلت ارسال آثار به این مسابقه عکاسی که «الامه»، پایگاه مطالعات بین‌الملل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، برگزار شد، نزدیک به ۵۰۰ اثر از بیش از ۱۰۰ زائران حسینی از شهر‌های مختلف کشور در این مسابقه شرکت کردند.
در مرحله اول بیش از ۱۰۰ عکس برتر با نظر هیئت انتخاب برای حضور در بخش دوم انتخاب شدند و در مرحله دوم نیز ۲۰ عکس به مرحله پایانی و داوری راه پیدا کرد.
بر اساس این گزارش، داوران پس از بررسی هیچ یک از عکس‌های ارسال شده را حائز مقام اول ندانستند، اما دو نفر را حائز مقام سوم شناختند که بدین ترتیب: علی ابک نفر دوم و علی شعبانی و جمال زبیدی نفرات سوم شدند. «االامه»، ضمن تقدیر از همه کسانی که در این مسابقه شرکت کردند از سیدعباس میرهاشمی و همچنین رسول خسروبیگی که در داوری آثار کمک کردند، تشکر می‌‌کند.
عکس‌های برتر این مجموعه در ایام اربعین سال ۹۸ در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. همچنین برگزیدگان می‌توانند در روز‌های ۴ و ۵ دی‌ماه با مراجعه به دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی به آدرس تهران خیابان ۱۶ آذر نبش نصرت پلاک ۶۰ نسبت به دریافت جایزه اقدام کنند. به هر یک از نفرات برگزیده علاوه بر جایزه نقدی، جایزه‌ای معنوی متبرک به حرم‌های عتبات عالیات تقدیم می‌شود.


| شناسه مطلب: 91778




اربعین ایران عراق



مطالب مرتبط

نظرات کاربران