معرفی سرپرست دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان گلستان معرفی سرپرست دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان گلستان معرفی سرپرست دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان گلستان بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
معرفی سرپرست دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان گلستان معرفی سرپرست دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان گلستان معرفی سرپرست دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان گلستان معرفی سرپرست دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان گلستان معرفی سرپرست دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان گلستان

معرفی سرپرست دفترنمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان گلستان

در مراسمی با حضور مسئول امور استان ها و نمایندگی های بعثه مقام معظم رهبری، مدیر حج و زیارت و جمعی از مسئولان استان گلستان حجت الاسلام علی اصحابی به عنوان سرپرست جدید دفتر نمایندگی بعثه دراین استان معرفی شد و آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در این آیین از حدود یک دهه فعالیت حجت الاسلام والمسلمین عباس دارویی مسئول سابق دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان گلستان قدردانی و حجت الاسلام والمسلمین علی اصحابی به عنوان سرپرست جدید این دفترمعرفی شد.


در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی پروانه مسئول امور استان ها و نمایندگی های بعثه مقام معظم رهبری در سخنانی ازحج  بعنوان یک سفر معنوی بااهمیت و باعظمت یاد کرد و گفت: در حوزه حج و زیارت کارهای اجرایی برعهده سازمان حج و زیارت و کارهای معنوی و معرفت افزایی زائران برعهده بعثه مقام معظم رهبری است.


وی با اشاره به برگزاری آزمون روحانیون و مداحان، افزود: در عتبات ملزم هستیم تا کاروان ها یک مداح یا روحانی داشته باشند و در عمره نیز یک روحانی اعزام شود و در حج نیز به تناسب تعداد زائران یک روحانی و بعضا یک معینه اعزام می شوند.


مسئول امور استان ها و نمایندگی های بعثه مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: در 19 منطقه در استان های مختلف کشور دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری فعالیت می کنند که برخی  مناطق یک استان و برخی دیگر چند استان را شامل می شوند.


سید علی میر قاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان نیز در این مراسم که دیروز (سه شنبه 27 آذر ماه) در دفتر نمایندگیبعثه برگزار شد با بیان اینکه تاکنون بیش از 11 هزار نفر از ثبت نام کنندگان حج تمتع از گلستان با ورود به سامانه مربوطه اطلاعات خود را تکمیل کردند ، گفت: سال گذشته گلستان با حدود هفت هزار و امسال با بیش از چهار هزار زائر حج تمتع به ترتیب رتبه سوم و چهارم کشور از حیث تعداد نفرات را داشت.
میرقاسم پور ادامه داد: سال گذشته بیش از 17 هزار و امسال /تاکنون/ بیش از 10 هزار نفر از گلستان به عتبات عالیات اعزام شدند و در راهپیمایی اربعین حسینی نیز بیش از 23 هزار نفر از استان حضور داشتند.


برپایه این گزارش، در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دارویی مسئول سابق دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان گلستان از یک دهه فعالیت خود گزارشی ارائه کرد.


این گزارش حاکیست درپایان این مراسم از زحمات حجت السلام والمسلمین دارویی با اهدای لوح تقدیرشد و حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین اصحابی از سوی حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت  و سرپرست حجاج ایرانی به عنوان سرپرست جدید دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان گلستان قرائت شد.




نظرات کاربران