کمک به بازسازی عتبات بهترین صدقه است کمک به بازسازی عتبات بهترین صدقه است کمک به بازسازی عتبات بهترین صدقه است بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کمک به بازسازی عتبات بهترین صدقه است کمک به بازسازی عتبات بهترین صدقه است کمک به بازسازی عتبات بهترین صدقه است کمک به بازسازی عتبات بهترین صدقه است کمک به بازسازی عتبات بهترین صدقه است

کمک به بازسازی عتبات بهترین صدقه است

نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: کمک به بازسازی عتبات عالیات بهترین صدقه و بهترین سرمایه گذاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در جشنواره نشان محبت در ارومیه افزود: کسانی که که به فقرا کمک می کنند، همان کسانی هستند که به بازسازی عتبات عالیات کمک می کنند و کمک به عتبات عالیات از میزان یاری به فقرا نمی کاهد.
وی اضافه کرد: اعتقاد به کمک برای بازسازی عتبات عالیات در دل و جان مسلمانان ریشه دوانده و افراد با هر توان مالی با اعتقاد راسخ در این مسیر گام بر می دارند.
وی بیان کرد: همین افراد علاوه بر کمک به عتبات، به نیازمندان و فقرا نیز کمک می کنند.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی نیز در این جشنواره ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته ستاد گفت: تا کنون در 17 شهرستان استان ستاد عتبات عالیات راه اندازی و 20 میلیارد ریال نذر نقدی، 2 کیلوگرم طلا توسط بانوان، 200 تن سیمان، 100 تخته فرش و 500 متر سنگ تراورتن به بازسازی عتبات عالیات ارسال شده است.
سید حسن حسینی ادامه داد: تا یک سال دیگر آذربایجان غربی در جذب کمک های مردمی از رتبه سی ام به رتبه دوم و سوم ارتقا خواهد یافت.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از خیّران برتر و خانواده های شهیدان کاظمی و زاهد تجلیل شد.
علاوه براین شرکت کنندگان در مراسم، کمک های نقدی و غیر نقدی را به بازسازی عتبات عالیات ارسال کرده و همچنین تربت امام حسین (ع) به عنوان تبرک به آنان اهدا شد.
پرچم حرم مطهر امام حسین (ع) دراین مراسم مورد زیارت عاشقان عصمت و طهارت قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، نخستین جشنواره استانی 'نشان محبت' با حضور خیران و مسوولان برخی دستگاه های اجرایی و مقامات نظامی و انتظامی در سالن اداره برق آذربایجان غربی برگزار شد.
جشنواره ' نشان محبت' جشنواره کشوری است که نخستین بار به صورت استانی در آذربایجان غربی برگزار شد.
همچنین چالدران، مسجد جنرال ارومیه، هیات های مذهبی عاشقان امام زمان (ع) ارومیه، حضرت زهرا (س) ارومیه، کارخانه سیمان خوی، معادن شهر تکاب و خانه مطبوعات استان رتبه های برتر درجذب کمک های مردمی به بازسازی عتبات عالیات را کسب کرده بودند که در این مراسم معرفی شدند.


| شناسه مطلب: 91784




بازسازی عتبات



نظرات کاربران