مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق ؛

امروز ملت ایران از همه ملتها سربلندتر است

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه رهبری در عراق در گردهمایی روحانیون و مداحان کاروان ها ی اعزامی به عتبات عالیات ، با بیان اینکه امروز ملت ایران از همه ملتها سربلندتر است ، اظهار داشت: این سربلندی با پیروی از دستورات الهی واطاعت از ولایت فقیه بدست آمده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی با تاکید براینکه نظام جمهوری اسلامی ارزان به دست نیامده است که در مقابل دشمنان آن کوتاه بیاییم، افزود: امام خمینی (رض) با اتکال به خدا و اهل بیت مردم ایران را نجات داد و امروز همان رسالت و راه را مقام معظم رهبری تداوم بخشیده و موجب سربلندی ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان شده اند.


وی عزت انسان را در گرو اتصال به منبع عزت و قدرت لایزال الهی دانست و امام حسین (ع) را واسطه بسیار بزرگی بین خلق و خالق خواند و اظهار داشت: مکتب سیدالشهداء انسان را از انحراف و سقوط نجات می دهد.


مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق در بخش دیگری از سخنان خود لزوم هوشیاری و بیداری مسلمانان در شرایط امروز را یادآور شد و گفت: هیئت حاکمه آمریکا و صهیونیست ها برای به انزوا کشیدن مکتب اهل بیت و تشیع هر روز نقشه جدیدی می‌کشند و ما بابد هوشیار و آگاه باشیم‌ و فریب ترفندهای آنان را نخوریم.


در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین بهجتی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری درکربلای معلا ضمن بیان نکات اخلاقی و تربیتی ،بایدها و نبایدهای سفر را عنوان کرد و سپس حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی به پرسش های حاضران پاسخ داد و بر لزوم آموزش احکام و معارف الهی به زائران توصیه کرد.




نظرات کاربران