آیت الله حکیم: قرآن به حضرت عیسی(ع) و حضرت مریم(س) توجه ویژه دارد آیت الله حکیم: قرآن به حضرت عیسی(ع) و حضرت مریم(س) توجه ویژه دارد آیت الله حکیم: قرآن به حضرت عیسی(ع) و حضرت مریم(س) توجه ویژه دارد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیت الله حکیم: قرآن به حضرت عیسی(ع) و حضرت مریم(س) توجه ویژه دارد آیت الله حکیم: قرآن به حضرت عیسی(ع) و حضرت مریم(س) توجه ویژه دارد آیت الله حکیم: قرآن به حضرت عیسی(ع) و حضرت مریم(س) توجه ویژه دارد آیت الله حکیم: قرآن به حضرت عیسی(ع) و حضرت مریم(س) توجه ویژه دارد آیت الله حکیم: قرآن به حضرت عیسی(ع) و حضرت مریم(س) توجه ویژه دارد

آیت الله حکیم: قرآن به حضرت عیسی(ع) و حضرت مریم(س) توجه ویژه دارد

آیت الله حکیم از مراجع تقلید نجف اشرف تأکید کرد: قرآن بیش از همه کتاب‌های مقدس به حضرت عیسی(ع) و حضرت مریم(س) توحه کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، آیت الله سید «محمد سعید حکیم» از مراجع تقلید نجف اشرف در دیدار جمعی از علما و پژوهشگران مسیحی و کارشناسان پژوهش های اسلامی از فرانسه و برزیل و و دمینیکن و مصر و عراق ، از علما و پژوهشگران ادیان و مذاهب مختلف خواست از قید و بندها رها شده تا به واقعیت ها برسند و به این واقعیت ها تمسک یابند.


 


این مرجع تقلید تصریح کرد: علما و پژوهشگران باید به نتایجی که به آنها می رسند، پایبند بوده و آنها را بکار گیرند نه اینکه این نتایج را در پرونده های علمی خود بایگانی کنند.


 


آیت الله حکیم اظهار داشت: قرآن کریم و پیامبر اعظم(ص) و ائمه اطهار(ع) توجه ویژه ای به حضرت عیسی(ع) و حضرت مریم(س) داشته و از آنها به نیکی و بزرگی یاد می کنند.


 


وی ادامه داد: این مساله در قرآن بیش از سایر کتاب های مقدس ذکر شده و همگان باید این واقعیت را بدانند. آنها باید واقعیت ها را همانگونه که هستند دریافت کنند و اضافه ها را حذف کرده و موارد واقعی را ثبت و تبیین سازند.


 


این مرجع تقلید همچنین از علما و پژوهشگران همه ادیان خواست روحیه محبت ، همزیستی و همکاری را گسترش داده و مبلغان تفاهم و گفت وگوی هدفمند باشند و با دیدارهای متقابل با یکدیگر، شک و تردیدها نسبت به واقعیت ها را برطرف کنند.


 


مهمانان مسیحی شرکت کننده در این دیدار نیز از توصیه های آیت الله حکیم تقدیر و از دیدار با ایشان ابراز خرسندی و تشکر کردند.




نظرات کاربران