حضور ۱۲۶۰ نفر در دوره آموزش کارگزاران فرهنگی حج حضور ۱۲۶۰ نفر در دوره آموزش کارگزاران فرهنگی حج حضور ۱۲۶۰ نفر در دوره آموزش کارگزاران فرهنگی حج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حضور ۱۲۶۰ نفر در دوره آموزش کارگزاران فرهنگی حج حضور ۱۲۶۰ نفر در دوره آموزش کارگزاران فرهنگی حج حضور ۱۲۶۰ نفر در دوره آموزش کارگزاران فرهنگی حج حضور ۱۲۶۰ نفر در دوره آموزش کارگزاران فرهنگی حج حضور ۱۲۶۰ نفر در دوره آموزش کارگزاران فرهنگی حج

حضور ۱۲۶۰ نفر در دوره آموزش کارگزاران فرهنگی حج

مدیر آموزش بعثه مقام معظم رهبری از برگزاری دوره آموزش کارگزاران فرهنگی حج، عمره و عتبات با حضور یک هزار و ۲۶۰ نفر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام حمید احمدی از برگزاری دوره دوم آموزش کارگزاران فرهنگی حج، عمره و عتبات عالیات در قم خبر داد.


وی با اشاره به‌شرط قبولی در دوره‌های آموزشی بدو خدمت برای اعزام کارگزاران فرهنگی کاروان‌ها به حج، عمره و عتبات عالیات، گفت: دوره دوم آموزش کارگزاران فرهنگی حج و عتبات عالیات در سال ۱۳۹۷، از آبان با ثبت‌نام یک هزار و ۵۵۰ نفر از واجدان شرایط و معرفی‌شدگان از مدیریت جذب و سازماندهی، در سامانه آموزش مجازی بعثه مقام معظم رهبری به نشانی http://amoozeshbeseh.ir آغاز و هم‌اینک در حال برگزاری است.


مدیر آموزش بعثه مقام معظم رهبری افزود: این دوره شامل آموزش‌های بدو خدمت و ضمن خدمت و تکمیلی ویژه کارگزاران فرهنگی حج، عمره و عتبات عالیات اعم از روحانیان، معین، معینه‌ها و مداحان کاروان‌ها است.


وی همچنین با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت الکترونیکی، از فعال‌سازی و بارگذاری بسته‌های الکترونیکی در برخی دروس دوره‌ها و همچنین برگزاری کلاس‌های برخط (آنلاین) برای دروس خبر داد که در حال حاضر در حال برگزاری است.


احمدی گفت: در این دوره بیش از یک هزار و ۲۶۰ نفر از روحانیان و مداحان برای شرکت در دوره‌های آموزشی بدو خدمت و تکمیلی عتبات عالیات و همچنین ۲۹۰ نفر در دوره‌های آموزشی بدو خدمت و ضمن خدمت حج و عمره ثبت‌نام و انتخاب واحد کردند که پس از طی دوره، در آزمون‌های پایانی شرکت می‌کنند و در صورت دریافت حدنصاب لازم و اتمام فرآیند آموزش، پرونده آنها به مدیریت جذب و سازماندهی جهت طی مراحل اعزام ارسال می‌شود.


| شناسه مطلب: 91830




حمیدمحمدی آموزش



نظرات کاربران