آموزش مجازی عتبات دانشگاهیان راه اندازی شد آموزش مجازی عتبات دانشگاهیان راه اندازی شد آموزش مجازی عتبات دانشگاهیان راه اندازی شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آموزش مجازی عتبات دانشگاهیان راه اندازی شد آموزش مجازی عتبات دانشگاهیان راه اندازی شد آموزش مجازی عتبات دانشگاهیان راه اندازی شد آموزش مجازی عتبات دانشگاهیان راه اندازی شد آموزش مجازی عتبات دانشگاهیان راه اندازی شد

آموزش مجازی عتبات دانشگاهیان راه اندازی شد

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان‌ اینکه آموزش مجازی عتبات دانشگاهیان راه‌اندازی شده است، از برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه زائران فرهیخته دانشگاهی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین فقیهی؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در تشریح آخرین وضعیت آموزش زائران عتبات دانشگاهیان گفت: آموزش مجازی‌ به زائران عتبات دانشگاهیان با هدف آمادگی معنوی، معرفت‌افزایی و آشنایی با مسائل اجرایی سفر در سراسر کشور آغاز شد.


فقیهی گفت:برای برگزاری همایش های استانی قبل از سفر و جلسات، سرفصل‌های آموزشی، بسته های فرهنگی،عکس وکلیپ تهیه شده و در اختیار شوراهای هماهنگی ستاد در سراسر کشور قرار گرفته است. برای زائران عتبات دانشگاهیان یک جلسه آموزشی قبل از سفر برگزار می‌شود و این جلسات تا پایان این دوره ادامه دارد.


وی ادامه داد:علاوه بر برگزاری کلاس های آموزشی،همایش های استانی هم با حضور مسئولین ستاد و کلیه زائرین اصلی و ذخیره در مراکز استان ها برگزار خواهد شد .


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خاطر نشان کرد: از آنجایی که زائرین دانشگاهی خواهان اطلاعات بیشتری در خصوص عتبات و آمادگی برای این سفر هستند به همین منظور سامانه آموزش مجازی شامل سه درس" آثار و اسرار نماز، احکام کاربردی و حیات پاکان" راه‌اندازی شده و متقاضیان می‌توانند به آدرس الکترونیکیsamane.labbayk.irمراجعه و با وارد کردن مشخصات خود از این بسته های آموزشی استفاده کنند.


فقیهی گفت:آموزش مجازی به زائرین عتبات دانشگاهیان بعد از ثبت نام نهایی زائرین اصلی و ذخیره در سامانه آموزش مجازی آغاز شده است.از بین زائرانی که با موفقیت دوره های آموزش مجازی را تا 20 اسفند ماه بگذرانند کمک هزینه های زیارتی تعلق خواهد گرفت.


وی افزود:زائرانی که موفق به دریافت گواهی نامه نهایی شدند،پی دی اف آن را با ذکر مشخصات و شماره تماس به آدرسamoozesh@labbayk.ir ارسال کنند تا در قرعه کشی دریافت کمک هزینه این دوره شرکت داده شوند.




نظرات کاربران