تاکید بر ثبت نام ودیعه گذاران حج استان مرکزی در سامانه ویژه حجاج

مدیر حج و زیارت استان مرکزی : دو هزار و نهصد نفر از ودیعه گذاران حج در استان تاکنون در سامانه https://reserve.haj.ir ثبت نام و اطلاعات خود را بروز رسانی کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، وحید اسکندری افزود: بیش از 22 هزار نفر ودیعه گذار حج در استان مرکزی وجود دارد که از این تعداد 2976 نفر در سامانه مربوطه نام نویسی کرده اند و امید است سایر ودیعه گذاران در اسرع وقت اطلاعات خود را در سامانه مربوطه تکمیل نمایند .


وی بیان کرد: سامانه فوق در این طرح همچنان باز است و ودیعه گذاران می توانند تا اطلاع ثانوی در این سامانه نام نویسی کنند.

مدیر حج و زیارت استان مرکزی ادامه داد: ثبت نام در این سامانه بسیار مهم است و اطلاع رسانی های بعدی با استفاده از اطلاعات موجود در این سامانه انجام می پذیرد.



اسکندری گفت: در کل کشور، یک میلیون و 200 هزار نفر در نوبت حج قرار دارند که با توجه به سهیمه اختصاصی به جمهوری اسلامی ایران ، 15 سال طول خواهد کشید تا همه عزیزان به این سفر معنوی مشرف شوند.



شایان ذکر است همه دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع باید اطلاعات خود را در سامانهhttps://reserve.haj.ir تکمیل کنند و تا تشرف این افراد به حج تمتع دچار مشکل نشود و به تناسب سهمیه تعیین شده در هر سال، اولویت های تشرف به ترتیب اولویت در همان سال اعلام خواهد شد.


| شناسه مطلب: 91868




سازمان حج وزیارت



نظرات کاربران