زمزمه نامت آرامش دل‌هاست - فیلم زمزمه نامت آرامش دل‌هاست - فیلم زمزمه نامت آرامش دل‌هاست - فیلم بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
زمزمه نامت آرامش دل‌هاست - فیلم زمزمه نامت آرامش دل‌هاست - فیلم زمزمه نامت آرامش دل‌هاست - فیلم زمزمه نامت آرامش دل‌هاست - فیلم زمزمه نامت آرامش دل‌هاست - فیلم

زمزمه نامت آرامش دل‌هاست - فیلم

با تو، زانوان لرزانم به آرامش، رضا می‌دهند و چشمان شناور در غروبم، بهجتی سبز را تجربه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی حج از مشهد مقدس، من با تو، آینه‌ای می‌شوم تن شسته از غبارها و زنگارها؛ آن‌گونه که آفتاب، سلول‌های جانم را شعر می‌شود.


تو را در زمستان‌های سرما و سکوت، صدا کرده‌ام؛ با دستانی از حاجت و در بهاری از اجابت، غوطه خورده‌ام.از مدینه تا توس، مرورت می‌کنم و ثانیه‌های سترگ ولایتت را می‌ستایم. تو، هشتمین ستاره‌ای در آسمان فیروزه و لبخند. رودها همچنان بزرگی‌ات را در غرفه‌های آب، روان‌اند. می‌آیی و دروازه‌های آفتاب گشوده می‌شوند.


زمزمه نامت آرامش دل‌هاست. می‌آیی و شهر را بشارت پرنده و آبشار، به دست‌افشانی می‌خواند.


زمین، ریشه علوی‌ات را بر خویش می‌بالد. آسمان، شاخه‌های هاشمی‌ات را به تحسین، ستاره می‌پاشد ای آن‌که ابهت بی‌بدیلت، تاروپودمان را به سکوت می‌خواند؛ ای آن‌که زمزمه نامت، وسیعمان می‌کند، باران کرامتت را بر ما بگستران تا از تشویش این‌همه، در دوردست آرامش ساکن شویم. ما را بخوان به بلندای افق دریایی‌ات و از انزوای این‌همه تاریکی، رهایمان کنید.


 


خوشم که جوهر عشق تو در سرشت من است
محبت تو همان خط سرنوشت من است
گناهکارم و از آسـتان قدس شـما 
کجا روم؟ به خدا مشهدت بهشت من است



 


| شناسه مطلب: 91887




مشهد مقدس



نظرات کاربران