اعزام 221 کاروان از استان مرکزی به عتبات عالیات اعزام 221 کاروان از استان مرکزی به عتبات عالیات اعزام 221 کاروان از استان مرکزی به عتبات عالیات بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
اعزام 221 کاروان از استان مرکزی به عتبات عالیات اعزام 221 کاروان از استان مرکزی به عتبات عالیات اعزام 221 کاروان از استان مرکزی به عتبات عالیات اعزام 221 کاروان از استان مرکزی به عتبات عالیات اعزام 221 کاروان از استان مرکزی به عتبات عالیات

اعزام 221 کاروان از استان مرکزی به عتبات عالیات

مدیر حج و زیارت استان مرکزی گفت: در شش ماهه اول امسال هشت هزار زائراین استان در قالب 221 کاروان زیارتی به عتبات عالیات مشرف شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، وحید اسکندری با بیان اینکه در شش ماهه اول امسال بیش از هشت هزارنفر از زائران استان مرکزی در قالب 221 کاروان زیارتی به عتبات عالیات مشرف شده اند، ظهار داشت: این افراد از طریق دفاتر 39 گانه کارگزاری در سطح استان ثبت نام نموده و به عتبات عالیات اعزام شدند .


مدیر حج و زیارت استان مرکزی ادامه داد: با تمهیدات به عمل آمده برای اعزام زائران در قالب بیش از 40 کاروان زیارتی در دی ماه پیش بینی شده است.


وی با بیان اینکه در دور جدید اعزام‌های زائران به عتبات هزینه‌های این سفر معنوی همچون دی‌ماه محاسبه می‌شود، تصریح کرد: نام‌نویسی از متقاضیان سفر به عتبات در بهمن‌ماه ، از امروز (هشتم دی‌ماه) آغاز شده است و هزینه سفر هوایی به عتبات ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و هزینه سفر زمینی از یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شده است.


وی افزود: زائران متقاضی می توانند با مراجعه به یکی از دفاتر مجاز حج و زیارت در سطح استان مرکزی برای نام‌نویسی در این سفر معنوی اقدام کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران