پیشنهادمعافیت عوارض خروج زائران اربعین تقدیم مجلس شد پیشنهادمعافیت عوارض خروج زائران اربعین تقدیم مجلس شد پیشنهادمعافیت عوارض خروج زائران اربعین تقدیم مجلس شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیشنهادمعافیت عوارض خروج زائران اربعین تقدیم مجلس شد پیشنهادمعافیت عوارض خروج زائران اربعین تقدیم مجلس شد پیشنهادمعافیت عوارض خروج زائران اربعین تقدیم مجلس شد پیشنهادمعافیت عوارض خروج زائران اربعین تقدیم مجلس شد پیشنهادمعافیت عوارض خروج زائران اربعین تقدیم مجلس شد

پیشنهادمعافیت عوارض خروج زائران اربعین تقدیم مجلس شد

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: بر اساس لایحه پیشنهادی بودجه 1398 و در صورت تایید نهایی نمایندگان مجلس و شورای نگهبان زائران اربعین حسینی از پرداخت عوارض خروج از کشور برای سفر به عتبات عالیات معاف می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مرتضی آقایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت ایرنا، افزود: بر اساس لایحه پیشنهادی بودجه 1398 از سوی دولتT ایام معافیت زائران اربعین حسینی از پرداخت عوارض خروج 24 شهریور تا 12 آبان 98 تعیین شده است.
وی خاطرنشان کرد: این پیشنهاد در اربعین گذشته نیز از سوی دولت پیشنهاد و با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی زائران اربعین امسال از پرداخت عوارض خروج از کشور معاف شدند که امید است با توجه به لایحه پیشنهادی برای سال آینده نیز اجرایی شود.
وی اظهار داشت: بر همین اساس عوارض خروج از کشور برای زائران عتبات عالیات در ایام عادی در طول مدت سال به دو صورت برای خروج زمینی یا هوایی تعیین شده است.
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: بر اساس این لایحه افرادی که از طریق مرزهای زمینی یا دریایی عازم سفر به عتبات هستند در طول مدت سال به جز ایام اربعین حسینی باید مبلغ 12 هزار و 500 تومان و در صورت خروج از مرز هوایی 37 هزار و 500 پرداخت می کنند.
به گفته وی، زائران حج تمتع نیز بر اساس این لایحه باید برای خروج از کشور مبلغ 110 هزار تومان در زمان خروج از کشور و اعزام به عربستان پرداخت کنند.


| شناسه مطلب: 91917




عتبات عوارض خروج



نظرات کاربران