تلاش هواپیمایی عربستان برای بهبود خدمات‌رسانی به حجاج تلاش هواپیمایی عربستان برای بهبود خدمات‌رسانی به حجاج تلاش هواپیمایی عربستان برای بهبود خدمات‌رسانی به حجاج بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تلاش هواپیمایی عربستان برای بهبود خدمات‌رسانی به حجاج تلاش هواپیمایی عربستان برای بهبود خدمات‌رسانی به حجاج تلاش هواپیمایی عربستان برای بهبود خدمات‌رسانی به حجاج تلاش هواپیمایی عربستان برای بهبود خدمات‌رسانی به حجاج تلاش هواپیمایی عربستان برای بهبود خدمات‌رسانی به حجاج

تلاش هواپیمایی عربستان برای بهبود خدمات‌رسانی به حجاج

کارگاه عملی هواپیمایی عربستان برای بهبود خدمات‌رسانی به حجاج و عمره‌گزاران اخیرا با شرکت مسئولان و طرف‌های ذیربط برگزار شد.

به گزارش سرویس ترجمه پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از رسانه‌های سعودی، سازمان هواپیمایی غیرنظامی عربستان،‌کارگاه عملی با هدف بررسی راه‌های بهبود اقدامات مربوط به حجاج  و عمره‌گزاران برگزار کرده است. این کارگاه با عنوان ابتکار بهبود اقدامات ورود و خروج حجاج و عمره‌گزاران به فرودگاه‌های ملک عبدالعزیز جده و محمد بن عبدالعزیز مدینه منوره و با حضور مسئولان دستگاه‌های مرتبط با حج و  عمره و با هدف توسعه و پیشرفت در خدمات رسانی به ضیوف الرحمن در دو فرودگاه یاد شده برگزار شده  است.


 


عبدالعزیز بن حامد نقادی مشاور رئیس هواپیمایی عربستان در این کارگاه عملی تاکید کرده است هواپیمایی عربستان به طور مستمر برای توسعه خدمات رسانی به حجاج و عمره گزاران در فرودگاه‌ها با مشارکت تمام دستگاه‌های ذیربط ادامه می‌دهد. 


وی خاطر نشان کرد همه ساله به بیش از 10 میلیون حاجی و  عمره‌گزار از لحظه ورود به عربستان تا لحظه ترک آن خدمات رسانی می‌شود. 


 


وی افزود: سازمان هواپیمایی عربستان برای توسعه فرودگاه ملک عبدالعزیز جده و افزایش گنجایش و ظرفیت پذیرش آن از طریق احداث سالن جدید تلاش می‌کند تا در مرحله نخست، سالیانه، ظرفیت آن به 30 میلیون مسافر برسد و در خدمت رسانی به عمره گزاران و حجاج و  ارائه بالاترین سطح خدمات و اهتمام به آنها سهیم باشد به ویژه اینکه فرودگاه‌های جده و مدینه گذرگاه اصلی حرمین شریفین قلمداد می‌شوند. 


 


مسئولان سازمان هواپیمایی عربستان اعلام کرده‌اند تلاش می‌کنند به عنوان یک تیم واحد بهترین فناوری‌ها را در راستای افزایش خدمت به ضیوف الرحمن به کار گیرند. در این کارگاه عملی همچنین اقدامات اصلاحی برای تحقق روان تر شدن حرکت ورود و خروج حجاج و عمره گزاران در سالن‌های فرودگاه‌ها و ادامه جدول زمان بندی پروازها بر اساس ظرفیت فرودگاه‌ها به صورت رفت و برگشت و تلاش برای افزایش تعداد پروازها بررسی اکید شد، برنامه‌ای که در موسم حج 1439 هجری قمری هم اجرا شد.


 


 مدیرکل فرودگاه ملک عبدالعزیز هم به ارائه طرح عملیاتی ویژه در سالن شماره یک و اطمینان دهی از آمادگی وزارت حج و عمره و تمام طرف‌های ذیربط در این سالن پرداخت.


 


در این کارگاه همچنین تدابیر مربوط به تحقق روان شدن ورود حجاج و عمره گزاران به سالن‌های فرودگاه و ادامه جدول زمان بندی پروازهای حج بر اساس گنجایش فرودگاه به صورت رفت و برگشت که در حج 1439 هجری قمری اجرا شد و همچنین کار بر روی افزایش تعداد پروازهایی که تدابیر مربوط به پذیرش بار حجاجی که مکه مکرمه را ترک می‌کنند بر اساس نیازهای امنیتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.




نظرات کاربران