تاکید بر تلاش بیشتر درفضای مجازی برای جذب زائران تاکید بر تلاش بیشتر درفضای مجازی برای جذب زائران تاکید بر تلاش بیشتر درفضای مجازی برای جذب زائران بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
تاکید بر تلاش بیشتر درفضای مجازی برای جذب زائران تاکید بر تلاش بیشتر درفضای مجازی برای جذب زائران تاکید بر تلاش بیشتر درفضای مجازی برای جذب زائران تاکید بر تلاش بیشتر درفضای مجازی برای جذب زائران تاکید بر تلاش بیشتر درفضای مجازی برای جذب زائران

تاکید بر تلاش بیشتر درفضای مجازی برای جذب زائران

مدیر هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی از استارت اپ ها خواست: برای جذب زائران درفضای مجازی تلاش بیشتری کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از مشهد مقدس، مهدی فروزان، مدیر هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی، در نمایشگاه حمایت از کالای داخلی و توریسم در مشهد، اظهار کرد: نمایشگاه خوبی در مشهد برگزار شد که امیدواریم برای استان مثمر ثمر باشد.


وی با بیان این که این نمایشگاه چند ویژگی خاص دارد، ادامه داد: در سال حمایت از کالای ایرانی واژه "ما می توانیم" با برگزاری این‌نمایشگاه عنیت بخشیده شد.


وی گفت: امروزه فضای مجازی، استارتاپ ها و رسانه ها می توانند معرف هر چه بهتر خراسان و تولیدات آن باشند و سهم بیشتری در جذب گردشگر و زائر را به خود اختصاص دهند.


وی با بیان اینکه هدف ما از آوردن زائر به مشهد فقط کمیت نیست، افزود: اقدامات خوبی در زمینه کیفیت نیز انجام شده است تا زائر در زمان اقامت در مشهد بهره خوبی از زیارت، سیاحت، سوغات و... ببرد.


فروزان با اشاره به اینکه در سوغات زائران اصالت اهمیت ویژه ای دارد، ابراز کرد: سوغات می تواند پیام آور خوبی از ایران به کشورهای دیگر باشد.


مدیر هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی تشریح کرد: رسانه ها در این حوزه حرف اول را می زنند، شاید از تولیدکنندگان در حوزه رسانه خیلی حمایت نشده لذا من معتقدم باید در این راستا یارانه ای بدهیم تا تولیدکنندگان بتوانند خود را بهتر معرفی کنند.


فروزان با بیان این که این نمایشگاه نشان از آن است که تلاش ها و پیگیری های جوانان مشهدی در حوزه تولید کالای ایرانی به بار نشسته است، ابراز کرد: در زمینه تولیدات داخلی جوانان استان توانسته اند اتفاقات خوبی را رقم بزنند لذا کار مسؤولان در استان دشوار است چرا که باید از این جوانان حمایت های لازم صورت بگیرد.


مدیر هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: ما همه تلاش خود را برای حمایت از این نسل جوان که حامی تولیدات داخلی هستند که در دنیا حرف اول را می زند، خواهیم کرد.


فروزان با اشاره به اینکه روزانه در فرودگاه هاشمی نژاد ۶۰۰ ویزای خارجی صادر می شود، عنوان کرد: زیارت، خرید، سیاحت و سلامت برای هر زائری که به مشهد می آید از اهمیت خاصی برخوردار است.


مدیر هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه با برگزاری این نمایشگاه ها باید به سمت حمایت از برندها، ایجاد قراردادهای مثبت و سرمایه گذاری شرکت های خارجی با تولیدکنندگان داخلی برویم، گفت: همه این موارد می تواند باعث اشتغال زایی بسیاری در استان شود لذا باید این زنحیره ها را به یکدیگر وصل کنیم.


 


| شناسه مطلب: 91963




مشهد مقدس



نظرات کاربران