برگزاری همایش های استانی بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان از هفته آینده برگزاری همایش های استانی بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان از هفته آینده برگزاری همایش های استانی بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان از هفته آینده بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برگزاری همایش های استانی بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان از هفته آینده برگزاری همایش های استانی بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان از هفته آینده برگزاری همایش های استانی بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان از هفته آینده برگزاری همایش های استانی بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان از هفته آینده برگزاری همایش های استانی بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان از هفته آینده

برگزاری همایش های استانی بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان از هفته آینده

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: بسته فرهنگی، ویژه زائرین بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان آماده است و در دوره های آموزشی استانی از هفته آینده بین زائرین کاروانهای دانشگاهی توزیع می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام والمسلمین فقیهی گفت: بسته فرهنگی، ویژه زائرین بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان آماده شده و بین کاروانهای دانشگاهی توزیع می شود.


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: بسته های فرهنگی به زودی به دفاتر ستاد در سراسر کشور ارسال می شود و در زمان تحویل مدارک، همایش های استانی یا کلاس های کاروانی تقدیم زائرین گرامی خواهد شد.


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: از محتوای این بسته آموزشی سوالاتی طراحی شده و مسابقه کتابخوانی آن نیز در سامانه جامع عتبات دانشگاهیان آغاز شده است.


وی ادامه داد: برنامه های فرهنگی متنوعی برای زائرین دانشگاهی در نظر گرفته ایم که اهدای این بسته، اولین برنامه فرهنگی پیش از سفر است.


حجت الاسلام والمسلمین فقیهی گفت: این بسته آموزشی شامل مجموعه هشت بهشت، به فرزندم، مفاتیح دانشجویی و دفترچه یادداشت است. به هر زائر دانشجو یک بسته تعلق قرار می گیرد و در زوج های دانشجو، یک بسته و دو مفاتیح اهدا می شود.


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد:در سراسر کشور همایش های استانی یا کلاس های آموزشی با حضور زائرین دانشگاهی برگزار می شود که هدف از برگزاری آن، ذکر مسائل اجرایی، بایدها و نبایدهای سفر عتبات و لزوم بهره برداری بیشتر از این سفرمعنوی است.


وی افزود: از هفته آینده همایش های استانی قبل از سفرعتبات دانشگاهیان آغاز می شود که اولین همایش 23 دی ماه به میزبانی استان اصفهان و با حضور زائرین این استان برگزار می شود.




نظرات کاربران