حرم حضرت عباس(ع) از دختران دانشجوی محجبه تقدیرکرد حرم حضرت عباس(ع) از دختران دانشجوی محجبه تقدیرکرد حرم حضرت عباس(ع) از دختران دانشجوی محجبه تقدیرکرد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
حرم حضرت عباس(ع) از دختران دانشجوی محجبه تقدیرکرد حرم حضرت عباس(ع) از دختران دانشجوی محجبه تقدیرکرد حرم حضرت عباس(ع) از دختران دانشجوی محجبه تقدیرکرد حرم حضرت عباس(ع) از دختران دانشجوی محجبه تقدیرکرد حرم حضرت عباس(ع) از دختران دانشجوی محجبه تقدیرکرد

حرم حضرت عباس(ع) از دختران دانشجوی محجبه تقدیرکرد

دانشگاه عمید وابسته به آستان مقدس حضرت عباس (ع) میزبان گروهی از دختران دانشجوی عراقی بود و برای پنجمین سال پیاپی مراسم تجلیل از دختران محجبه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، این مراسم به همت حرم مطهر حضرت عباس(ع) و با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی تولیت و تعدادی از مسئولان حرم مطهر عباسی و جمع هزار نفره دختران دانشجوی دانشگاه بابل و مرکز تکنولوژی منطقه المسیب برگزار شد.


در این مراسم دکتر ناجح معموری از مسئولان دانشگاه بابل به نمایندگی از دانشگاه های شرکت کننده در این مراسم گفت: حضور در این مکان پاک برای ما افتخار بزرگی است به ویژه که همه ما برای احیا و بزرگداشت امری جمع شده ایم که خدای متعال و پیامبرش آن را دوست دارند.


وی افزود: زنده کردن چادر زینبی به عنوان پوشش برتر اسلامی در جامعه ای که جریان های فرهنگی زیادی در آن حضور دارند امر پسندیده ای است که برگزاری آن شایسته قدردانی و تشکر است.


در این مراسم همچنین خانم نور جعفر به نمایندگی از دانشجویان حاضر گفت: زن مسلمان باید چشم خود را از حرام حفظ کند و در راهی که خدای متعال برای او مشخص کرده گام بردارد.


وی افزود: از جمله وظایف زن مسلمان این است که زینت و زیبایی خود را به کسانی بنمایاند که خدای متعال اجازه داده است و در غیر این صورت هنگام حضور در میان نامحرم و جامعه باید پوشیده باشد و حیا و عفت خود را حفظ کند.


وی  با بیان اینکه حجاب به هیچ وجه مانع حضور زنان در جامعه نیست،گفت: هنگامی که زن مسلمان پوشیده و با حجاب بود و به توصیه های شرع در زمینه حضور در جامعه عمل کرد، می تواند عنصری فعال در کنار مردان جامعه باشد و در محافل علمی و معرفتی و تربیتی و تبلیغی حضور داشته باشد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران