پایان طرح توسعه خیمه‌گاه حسینی در کربلای معلی پایان طرح توسعه خیمه‌گاه حسینی در کربلای معلی پایان طرح توسعه خیمه‌گاه حسینی در کربلای معلی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پایان طرح توسعه خیمه‌گاه حسینی در کربلای معلی پایان طرح توسعه خیمه‌گاه حسینی در کربلای معلی پایان طرح توسعه خیمه‌گاه حسینی در کربلای معلی پایان طرح توسعه خیمه‌گاه حسینی در کربلای معلی پایان طرح توسعه خیمه‌گاه حسینی در کربلای معلی

پایان طرح توسعه خیمه‌گاه حسینی در کربلای معلی

عملیات توسعه خیمه‌گاه حسینی در جنوب غربی حرم سیدالشهدا (ع) به پایان رسید و درب‌های خیمه‌گاه بر روی زائران گشوده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، خیمه‌گاه حسینی که در جنوب غربی حرم سیدالشهدا (ع) قرار دارد یکی از اماکن زیارتی است که طرح توسعه آن امسال آغاز شد.


در این طرح ساخت چند گنبد کوچک که هر کدام نشانه یک خیمه است، پیش‌بینی شده بود. همچنین در طرح توسعه خیمه‌گاه حسینی قرار بود فضای بیشتری از اطراف خیمه‌گاه مسقف شود تا زائران بتوانند به راحتی به زیارت بپردازند و از بین ۶ خیمه، خیمه امام حسین (ع) به عنوان بزرگ‌ترین خیمه‌ در نظر گرفته شد.


طرح مسقف‌سازی خیمه‌گاه حسینی اوایل ماه گذشته به اتمام رسید و اکنون با اتمام طرح توسعه خیمه‌گاه حسینی و احداث خیمه‌ها در این مکان، عملیات توسعه آن نیز به اتمام رسید و تمامی درب‌های خیمه‌گاه بر روی زائران گشوده شد.


 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران