پوستر مجموعه احادیث تصویری امام رضا‌(ع) منتشر شد

پوستر مجموعه احادیث تصویری امام رضا‌(ع) توسط معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج از مشهد مقدس، به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی پوستر مجموعه احادیث امام رضا(ع) همراه با تصاویری از بارگاه منور این امام همام طراحی و منتشر شد.


عناوینی همچون «اسم اعظم خداوند»، «عملی بیهود»، «ارزش تفکر»، «بزرگداشت بزرگترها و کوچکترها»، «دوست و دشمن»، «ثمره دروغگویی»، «لزوم احترام به پدر و مادر»، «سه شرط اکمال دین» و «مسیر ارتکاب گناهان کبیره» از جمله موضوعات بیان شده در پوستر مجموعه احادیث امام رضا(ع) است.


هرکه به زبانش آمرزش بخواهد و در دلش از گناه خود پشیمان نباشد، خودش را مسخره کرده است، «عبادت به فراوانی روزه و نماز نیست بلکه عبادت به بسیار اندیشیدن در امور مربوط به خداست»، «به بزرگترهایتان احترام بگذارید و با کوچکترها مهربان باشید و صله رحم نمایید»، «دوست هر آدمی، خرد اوست و دشمن او بی‌خردی‌اش» و «هرگاه حاکمان دروغ بگویند، باران، بند می‌آید» از جمله فرمایشات امام رضا(ع) است که در پوستر مجموعه احادیث امام رضا(ع) بیان شده است.


همچنین «نیکی کردن به پدر و مادر واجب است، اگر چه مشرک باشند»، «هیچ بنده‌ای به کمال حقیقی ایمان نمی‌رسد تا اینکه این سه خصلت در او باشد: دین‌شناسی، اندازه و برنامه‌ریزی و شکیبایی بر سختی‌ها و ناملایمات»، «گناهان کوچک راه‌هایی به سوی گناهان بزرگند و کسی که از خداوند در اندک ترس نداشته باشد، در زیاد نیز از او نمی‌ترسد»، «بسم‌ الله الرحمن الرحیم، به اسم اعظم نزدیک‌تر است از سیاهی چشم به سفیدی‌اش» از دیگر احادیث امام هشتم(ع) است که به همراه تصاویری از حرم مطهر رضوی و در قالب پوستر در اختیار دلدادگان به مکتب اهل بیت(ع) گذاشته شده است.


مجموعه احادیث تصویری امام رضا(ع) از جمله تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در راستای ترویج فرهنگی رضوی گردآوری شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران