کلاس‌های آشنایی با نظام الکترونیک یکپارچه حج درعربستان برگزار می‌شود کلاس‌های آشنایی با نظام الکترونیک یکپارچه حج درعربستان برگزار می‌شود کلاس‌های آشنایی با نظام الکترونیک یکپارچه حج درعربستان برگزار می‌شود بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کلاس‌های آشنایی با نظام الکترونیک یکپارچه حج درعربستان برگزار می‌شود کلاس‌های آشنایی با نظام الکترونیک یکپارچه حج درعربستان برگزار می‌شود کلاس‌های آشنایی با نظام الکترونیک یکپارچه حج درعربستان برگزار می‌شود کلاس‌های آشنایی با نظام الکترونیک یکپارچه حج درعربستان برگزار می‌شود کلاس‌های آشنایی با نظام الکترونیک یکپارچه حج درعربستان برگزار می‌شود

کلاس‌های آشنایی با نظام الکترونیک یکپارچه حج درعربستان برگزار می‌شود

وزارت حج عربستان از برگزاری نشست‌هایی برای آشنایی با نظام الکترونیک یکپارچه خدمات رسانی به حجاج خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، وزارت حج و عمره عربستان اعلام کرد در چارچوب آمادگی‌های زودهنگام برای موسم حج آینده، نشست‌هایی با هدف آشنایی با نظام الکترونیک یکپارچه برای خدمات رسانی به حجاج با حضور کارشناسان دفار امور حج کشورهای مختلف برگزار کرده است.


 


از سوی دیگر عبدالفتاح بن سلیمان مشاط معاون وزیر حج و عمره عربستان از آمادگی‌های زودهنگام این کشور برای موسم حج آینده و فراهم کردن تمام امکانات و وسایل برای اینکه ضیوف الرحمن بتوانند مناسک خود را در فضایی کامل امن و باثبات در طول سفر حج خود به جا آورند، خبر داد.


 


وی در دیدار با فرید اسد عمادی معاون وزیر اوقاف و امور اسلامی کویت به تسهیلاتی که عربستان برای حجاج و عمره گزاران فراهم می کند، اشاره کرد. در این دیدار مسائل مربوط به حجاج کویتی در موسم حج آینده بررسی شد. همچنین مسائل مربوط به حجاج کشورهای فیلیپین و تاجیکستان در دیدار مسئولان امور حجاج آنها با مسئولان حج و عمره عربستان بررسی شد.


 


از سوی دیگر محمد صالح بنتن وزیر حج وعمره عربستان با خالد الفیصل رئیس کمیته مرکزی حج و امیر مکه مکرمه دیدار کرد که طی آن به برنامه های وزارت حج و عمره در خلال موسم عمره و مهمترین برنامه‌های فناوری که برای تسهیل امور ضیوف الرحمن اجرا می‌شود، اشاره شد.  وزارت حج و عمره عربستان در گزارشی از صدور بیش از دو میلیون و 555 روادید عمره تا بیست و هفتم ربیع الثانی و ورود دو میلیون و 183 هزار و 31 نفر تا این تاریخ به سرزمین وحی خبر داده بود.


| شناسه مطلب: 92032




عربستان حج تمتع



مطالب مرتبط

نظرات کاربران