حضور علمای سوریه در حرم حضرت امیر المؤمنین (ع)

هیئتی از علمای سوریه به زیارت حرم مطهر حرم امیر المؤمنین (ع) مشرف شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، هیئتی از علمای سوریه متشکل از شیخ عیسی العلی، شیخ مخلف العلی و تعدادی از علما و فضلای آن کشور به زیارت بارگاه امیر مومنان حضرت علی (ع) مشرف شدند.


شیخ عیسی یحیی العلی امام، خطیب و مدیر یکی از مؤسسه های شرعی سوریه در این باره گفت: خداوند متعال زیارت آستان مقدس علوی و دار القرآن الکریم آن را به ما کرامت بخشید و با احمد النجفی دیدار کردیم و گزارشی از پروژه های قرآنی و عمرانی حرم مطهر و مراحل تکمیل آن ارائه دادند.


وی افزود: ما در این مکان چیزی جز راستی و اخلاص ندیدیم که این مایه خوشحالی و دلگرمی ما شد و از خداوند متعال می خواهم که عتبات مقدس، کارکنان و زائران آن و عراق را حفظ کند.


شیخ مخلف یحیی العلی القادری الحسینی پژوهشگر در زمینه اهل بیت (علیهم السلام) و پژوهشگر در مکتب تصوف گفت: خداوند را سپاسگزاریم که به ما توفیق زیارت حرم امیر المؤمنین علی بن ابی طالب (ع) را داد و از خداوند متعال می خواهیم که این مکان مقدس را مناره علمی و معرفتی قرار دهد که نور آن مشرق و مغرب را فراگیرد.


وی افزود: از خداوند می خواهیم که بار دیگر توفیق زیارت این مکان مطهر را به ما بدهد و در آخر می گویم که عجایب زیادی در دنیا وجود دارد، امّا این مکان اولین و آخرین شگفتی در این سرزمین پاک است.


گفتنی است دار القرآن الکریم وابسته به آستان مقدس حسینی به مدت هفت روز از این هیئت در کربلا میزبانی خواهد کرد و سپس آنها به زیارت سایر عتبات مقدس از جمله آستان مقدس کاظمین مشرف خواهند شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران