برنامه زیارت عتبات عالیات نیاز به بازنگری جدی دارد برنامه زیارت عتبات عالیات نیاز به بازنگری جدی دارد برنامه زیارت عتبات عالیات نیاز به بازنگری جدی دارد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
برنامه زیارت عتبات عالیات نیاز به بازنگری جدی دارد برنامه زیارت عتبات عالیات نیاز به بازنگری جدی دارد برنامه زیارت عتبات عالیات نیاز به بازنگری جدی دارد برنامه زیارت عتبات عالیات نیاز به بازنگری جدی دارد برنامه زیارت عتبات عالیات نیاز به بازنگری جدی دارد

برنامه زیارت عتبات عالیات نیاز به بازنگری جدی دارد

حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی درجلسه هماهنگی دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در کشورعراق با تأکید براینکه برنامه زیارت عتبات عالیات نیازبه بازنگری جدی دارد، اظهار داشت: همه ما باید تلاش کنیم تا روز به روز برنامه‌های فرهنگی با کیفیت بهتر صورت پذیرد .

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج درکربلای معلا، حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی درجلسه هماهنگی دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری درکشورعراق، با تأکید بر لزوم همدلی و همفکری گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا روز به روز برنامه‌های فرهنگی با کیفیت بهتر صورت پذیرد .
وی با تأکید براینکه ما باید همیشه برنامه های خود رامورد نقد و بررسی قراردهیم و نقاط قوت آن را تثبیت و نقاط ضعف آن را برطرف نماییم، تصریح کرد: برنامه زیارت عتبات عالیات نیاز به بازنگری جدی دارد.
نماینده بعثه مقام معظم رهبری درعراق با اشاره به جایگاه رفیع و سازنده زیارت امام حسین (علیه السلام) خاطرنشان ساخت: هیچ زیارتی مانند زیارت امام حسین (علیه السلام) در روایات مورد سفارش و تاکید قرارنگرفته است، آن قدرموضوع زیارت آن حضرت مهم است که حتی در زمان نا امنی، فقر و ناداری هم توصیه شده است .
وی خدمت به زوار امام حسین (علیه السلام) را فضیلت بزرگ خواند و افزود: باید با برنامه ریزی جامع ودقیق تلاش شود زیارت آسان و ارزان برای مردم رقم خورد تا اقشار محروم هم بتوانند به این فیض عظیم نائل گردند.
حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی همه امور مادی و رفاهی در زیارت را مقدمه و زمینه سازی برای بهره وری معنوی و معرفتی خواند و اضافه کرد: هدف از زیارت کسب معرفت و بصیرت است .
‏وی با استناد به حدیثی اظهار داشت : روز به روز باید برنامه ها با کیفیت تر و رضایت زایرین بیشتر شود زیرا در هرکاری اگر رکود باشد و کار مانند گذشته صورت پذیرد انسان مغبون و زیانکار خواهد بود و اگر بدتر از گذشته باشد از رحمت خدا دورخواهد بود و چنانچه بهتر از گذشته باشد انسان مغبوط واقع می شود ودیگران هم آرزو می کنند و این یک موفقیت وارتقاء و یک رسالت است.
‏مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری درعراق گفت: اینکه امروزه تولیت های خدوم عتبات عالیات در حرم امام حسین (علیه السلام)، حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام)، خیمه گاه حسینی و حرم امیرالمومنین (علیه السلام) در نجف اشرف تربیون را در اختیار بعثه رهبری قرارداده است جای تقدیر و تشکر دارد واین یک فرصت است ، باید قدر آن را بدانیم‏ و با رعایت نظم و انضباط کامل ومقررات عتبات عالیات واعتماد سازی نه تنها آن را حفظ کنیم بلکه در صدد ‏ توسعه آن نیز باشیم .
‏در ادامه این جلسه هر یک از اعضا پیشنهادات و نقطه نظرات خود را بیان کردند و به پرسش های آنها پاسخ داده شد.
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران