آیین تجلیل از عوامل و دست اندرکاران ستاد اربعین حسینی استان مرکزی آیین تجلیل از عوامل و دست اندرکاران ستاد اربعین حسینی استان مرکزی آیین تجلیل از عوامل و دست اندرکاران ستاد اربعین حسینی استان مرکزی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
آیین تجلیل از عوامل و دست اندرکاران ستاد اربعین حسینی استان مرکزی آیین تجلیل از عوامل و دست اندرکاران ستاد اربعین حسینی استان مرکزی آیین تجلیل از عوامل و دست اندرکاران ستاد اربعین حسینی استان مرکزی آیین تجلیل از عوامل و دست اندرکاران ستاد اربعین حسینی استان مرکزی آیین تجلیل از عوامل و دست اندرکاران ستاد اربعین حسینی استان مرکزی

آیین تجلیل از عوامل و دست اندرکاران ستاد اربعین حسینی استان مرکزی

استاندار مرکزی در آیین تجلیل از عوامل و دست اندرکاران ستاد اربعین حسینی گفت: داشته های معنوی اربعین سرمایه مهم نظام اسلامی است که باید روز به روز در جامعه بسط یابد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج ، سید علی آقازاده استاندار مرکزی عصر یکشنبه (23 دی ماه) در آیین تجلیل از 300 نفر از عوامل و دست اندرکاران ستاد اربعین حسینی این استان اظهار داشت: افتخار استان مرکزی است که در ارایه خدمات به زایران اربعین حسینی موفق عمل کرده و لازم است از همه دست‌اندرکاران این فریضه بزرگ که از استان تا کربلا تلاش کردند و شرایط لازم را به وجود آوردند، تشکر کنیم.


آقازاده با بیان اینکه اربعین عظمت و شکوه فرهنگ شیعه و عظمت و شکوه ائمه اطهار(ع) را به نمایش می‌گذارد، گفت: داشته های معنوی اربعین سرمایه مهم نظام اسلامی است که باید روز به روز در جامعه بسط یابد..


وی با بیان اینکه این حرکت عظیم هرساله با رشد روبه‌رو است، تصریح کرد: خوشبختانه هم ازنظر حضور مردم و هم ازنظر خدمات‌رسانی و کیفیت خدمات و برنامه‌ریزی استان مرکزی سال‌به‌سال روبه‌جلو بوده است.


وی اظهار داشت: راه اندازی کنسولگری موقت عراق در اراک یکی از فاکتورهای موفق ستاد اربعین حسینی استان مرکزی بود که برای کاهش بار ترافیکی ویزا در مرکز استان مستقر شد.
استاندار مرکزی توضیح داد: 60 هزار ویزا توسط این کنسولگری برای زایران استان مرکزی و سایر استان ها صادرشد که زمینه راه اندازی کنسولگری دایم را در استان هموار کرد.
آقازاده اضافه کرد: ارایه خدمات به زایران اربعین حسینی توسط مردم خیر و بدون حمایت دولت بوده است.
دبیر ستاد اربعین حسینی استان مرکزی نیز در این مراسم گفت: 250 مصوبه در این ستاد برای ارایه خدمات مطلوب به زایران تصویب شد.
محسن امیدی افزود: جا به جایی 100 هزار مسافر با 176 رام قطار، اعزام تیم پزشکی، اعزام 30 نفر کادر پزشکی و تهیه 300 هزار بطری آب آشامیدنی توسط خیران، بخش هایی از خدمات ستاد اربعین حسینی در سال 97 در استان بوده است.
وی اظهار داشت: جا به جایی 15 هزار مسافر توسط 492 ناوگان حمل و نقل جاده ای استان، اعزام 150 دستگاه وسیله نقلیه به عراق، توزیع 115 هزار وعده غذا، ایجاد 48 موکب در شهرهای مهران، نجف، کربلا و مسیر منتهی به شهرهای عتبات عالیات از دیگر خدماتی بوده است که ستاد اربعین استان مرکزی انجام داد.
گفتنی است، بیش از 57 هزار نفر از استان مرکزی در آیین پیاده روی اربعین امسال شرکت کردند.




نظرات کاربران