پاسخگویی به شبهات اربعین باید در اولویت قرار بگیرد

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان تهران، خواستار اولویت‌دهی فعالیت‌های پژوهشی بانوان طلبه در حوزه اربعین شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سهیلا کریم‌زاده به جلسه مشترک حوزه علمیه خواهران تهران با بعثه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه خواهران در حوزه اربعین کارهای خوبی را انجام داده است که برگزاری نشست‌های پژوهشی از جمله این فعالیت‌ها به شمار می‌آید.


وی افزود: اگر محتوای پژوهشی خوبی در حوزه اربعین تولید شود، برای بانوان طلبه بسیار قابل استفاده خواهد بود و بسیار از مبلغان می‌توانند در ایام محرم و اربعین از این منابع و مباحثی پژوهشی بهره بگیرند.


معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان تهران تصریح کرد: توجه و پاسخگویی به شبهات در حوزه اربعین از جمله مطالب پیشنهادی است که امیدواریم با همکاری کمیته فرهنگی و آموزشی استان تهران این اقدام را دنبال کنیم و شاهد شکوفایی در فعالیت‌های پژوهشی باشیم.


وی یادآور شد: هم‌اینک فهرستی از موضوعات در حوزه اربعین تهیه شده که در جلسات مشترک با کمیته فرهنگی اربعین این موضوعات را مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد تا در جلسات علمی آن‌ها را دنبال کنیم.


کریم‌زاده ادامه داد: برای فعال شدن بانوان طلبه در حوزه پژوهش اربعین باید امتیازاتی را قائل شویم تا شاهد آثار قوی و غنی باشیم، البته بانوان طلبه در این زمینه پیشگام هستند.


| شناسه مطلب: 92082




حوزه علمیه بانوان



نظرات کاربران