دیدار نماینده بعثه با خانواده مرحوم اسماعیلی کاشی دیدار نماینده بعثه با خانواده مرحوم اسماعیلی کاشی دیدار نماینده بعثه با خانواده مرحوم اسماعیلی کاشی بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
دیدار نماینده بعثه با خانواده مرحوم اسماعیلی کاشی دیدار نماینده بعثه با خانواده مرحوم اسماعیلی کاشی دیدار نماینده بعثه با خانواده مرحوم اسماعیلی کاشی دیدار نماینده بعثه با خانواده مرحوم اسماعیلی کاشی دیدار نماینده بعثه با خانواده مرحوم اسماعیلی کاشی

دیدار نماینده بعثه با خانواده مرحوم اسماعیلی کاشی

مسئول دفتر نمایندگی بعثه منطقه قم، پیام تسلیت نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت را به خانواده مرحوم اسماعیلی کاشی ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه قم، دیروز دوشنبه بیست و چهارم دی ماه با خانواده مرحوم حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد اسماعیلی کاشی دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار که رابط بعثه شهرستان کاشان نیز حضور داشت، حجت الاسلام والمسلمین عسکری علویه، جهت تقدیر از خدمات شایسته مرحوم  اسماعیلی کاشی به زائران بیت الله الحرام، مسجدالنبی و عتبات عالیات، ضمن اهداء لوح تقدیر و هدیه نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت، پیام تسلیت و همدردی حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر را نیز به همسر ایشان ابلاغ نمود.


از نکات قابل توجه در این دیدار، مصادف شدن آن با جشن تکلیف دختر مرحوم اسماعیلی کاشی بود که از طرف بعثه مقام معظم رهبری هدیه ای نیز به همین مناسبت به ایشان تقدیم شد.


گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد اسماعیلی کاشی از روحانیون کاروانهای حج، عمره و عتبات عالیات و دارای سابقه 4 بار تشرف به حج تمتع، 19 بار تشرف به عمره مفرده و 6 بار تشرف به عتبات عالیات بود که در اثر سکته مغزی دار فانی را وداع و در قبرستان فیض شهرستان کاشان دفن شده است.




نظرات کاربران