محمدجواد ظریف به نجف و کربلا رفت محمدجواد ظریف به نجف و کربلا رفت محمدجواد ظریف به نجف و کربلا رفت بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
محمدجواد ظریف به نجف و کربلا رفت محمدجواد ظریف به نجف و کربلا رفت محمدجواد ظریف به نجف و کربلا رفت محمدجواد ظریف به نجف و کربلا رفت محمدجواد ظریف به نجف و کربلا رفت

محمدجواد ظریف به نجف و کربلا رفت

'محمدجواد ظریف' وزیر امور خارجه و هیات همراه پس از سفر یک روزه به اقلیم کردستان عراق، سه شنبه شب سلیمانیه را به مقصد نجف اشرف ترک کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج به نقل از ایرنا، ظریف به اتفاق هیات همراه پس از ورود به فرودگاه نجف و استقبال سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف و مقامات استانی از آنها، راهی کربلای معلا شد تا صبح چهارشنبه در همایش اقتصادی ایران و عراق در این شهر شرکت و سخنرانی کند.
وی روز پنجشنبه و در آخرین مرحله از سفرش به عراق بار دیگر به نجف خواهد رفت. 
وزیر امور خارجه کشورمان، عصر سه شنبه و در سومین مرحله از بازدیدها و مذاکرات خود با مقامات عالی عراقی و اقلیم کردستان، از اربیل عازم سلیمانیه شده بود و در این شهر پس از حضور و سخنرانی در همایش اقتصادی مشترک جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان عراق، با 'کوسرت رسول'، دبیرکل اتحادیه میهنی کردستان عراق دیدار و گفتگو کرد. 
ظریف بعدازظهر یکشنبه وارد بغداد شد و طی دو روز اقامت در این شهر با مقامات ارشد و نیز شخصیت های سیاسی از طیف های مختلف این کشور دیدار و گفتگو کرد. 
وی همچنین در همایش بزرگ اقتصادی ایران و عراق با حضور صدها مدیران صدها شرکت و فعالان اقتصادی دو کشور در بغداد، سخنرانی کرد. 


| شناسه مطلب: 92089




کربلا ظریف



مطالب مرتبط

نظرات کاربران