هشدار آیت الله مدرسی نسبت به توطئه های آمریکا در منطقه هشدار آیت الله مدرسی نسبت به توطئه های آمریکا در منطقه هشدار آیت الله مدرسی نسبت به توطئه های آمریکا در منطقه بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
هشدار آیت الله مدرسی نسبت به توطئه های آمریکا در منطقه هشدار آیت الله مدرسی نسبت به توطئه های آمریکا در منطقه هشدار آیت الله مدرسی نسبت به توطئه های آمریکا در منطقه هشدار آیت الله مدرسی نسبت به توطئه های آمریکا در منطقه هشدار آیت الله مدرسی نسبت به توطئه های آمریکا در منطقه

هشدار آیت الله مدرسی نسبت به توطئه های آمریکا در منطقه

در دیدار نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق با آیت الله سید محمد تقی مدرسی ، در زمینه مسائل فرهنگی و توطئه های دشمنان گفتگو شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، در دیدار مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با آیت الله سید محمد تقی مدرسی ، در مورد مسائل فرهنگی گفتگو شد و با اشاره به توطئه های دشمنان بر لزوم وحدت دو ملت عراق و ایران و تاکید گردید.
آیت ‏الله مدرسی در این دیدار بر تقویت هرچه بیشتر وحدت و ارتباط میان دو ملت ایران و عراق تاکید کرد و هوشیاری در مقابل توطئه های دشمنان را ضروری خواند.
وی خاطرنشان ساخت: باید ملت ایران و عراق هوشیار باشند و فریب توطئه های آمریکا را نخورند .
وی به جریانات زمان صدام اشاره کرد و نقش مرجعیت دینی و علما در پیروزی ملت ایران و ملت عراق را یادآور شد.
در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق با ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در این کشور اظهار داشت : عتبات عالیات ظرفیت بسیار بزرگی برای بیان معارف دینی و معرفت افزایی و بصیرت دینی است .
وی با بیان اینکه زائران درعتبات عالیات بیش از هر مکان دیگری برای پذیرش احکام الهی و معارف اسلامی آمادگی دارند، افزود : روحانیت باید با برنامه ریزی دقیق و جامع از این ظرفیت عظیم استفاده بهینه نماید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران