پیش‌ثبت‌نام‌های عتبات نوروزی آغاز شد پیش‌ثبت‌نام‌های عتبات نوروزی آغاز شد پیش‌ثبت‌نام‌های عتبات نوروزی آغاز شد بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
پیش‌ثبت‌نام‌های عتبات نوروزی آغاز شد پیش‌ثبت‌نام‌های عتبات نوروزی آغاز شد پیش‌ثبت‌نام‌های عتبات نوروزی آغاز شد پیش‌ثبت‌نام‌های عتبات نوروزی آغاز شد پیش‌ثبت‌نام‌های عتبات نوروزی آغاز شد

پیش‌ثبت‌نام‌های عتبات نوروزی آغاز شد

پیش‌ثبت‌نام‌های عتبات نوروزی از صبح امروز در سامانه اینترنتی سازمان حج و زیارت آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج،متقاضیانی که قصد تشرف به عتبات عالیات را در دوره ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ تا ۸ فروردین‌ ۱۳۹۸ دارند باید با نام‌نویسی و تکمیل فرم مربوطه در سایت سازمان حج و زیارت به نشانی atabat.haj.ir برای خود و همراهانشان پیش‌ثبت‌نام کنند.


 


بر اساس این گزارش، شروع پیش‌ثبت‌نام از ساعت ۹ صبح امروز ۶ بهمن‌ماه آغازشده و تا پایان ۱۲ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.


 


این گزارش حاکی است، زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی نیز متعاقباً و بعد از پیش‌ثبت‌نام‌ها اعلام و نتایج در سایت عتبات به نشانی atabat.haj.ir قابل‌رؤیت خواهد بود. متقاضیان حتماً به اطلاعیه مربوطه در خصوص مراحل کامل پیش ثبت‌نام و نحوه آن دقت لازم داشته باشند.


 


مشتاقان این سفر زیارتی باید دارای گذرنامه با اعتبار حداقل ۶ ماه از زمان اعزام باشند که متقاضیان از هم‌اکنون لازم است در این خصوص اقدام کنند.


 


پیش‌ثبت‌نام‌های عتبات در دو قالب گروه‌های یک تا هفت نفره و ۳۵ نفره انجام خواهد گرفت.


 


گفتنی است، سازمان حج و زیارت با هدف ایجاد رفاه و سهولت بیشتر و به‌منظور پیشگیری از ازدحام علاقه‌مندان تشرف به سفر زیارتی عتبات مقدسه در دفاتر خدمات زیارتی، اقدام به ایجاد سامانه پیش‌ثبت‌نام اینترنتی عتبات عالیات به نشانی atabat.haj.ir کرده است و متقاضیان می‌توانند از طریق همین سایت جهت نام‌نویسی اقدام کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران