همایش آموزشی مداحان و روحانیان عتبات در کاشان برگزار می‌شود

هم‌زمان با آغاز پیش ثبت‌نام‌های عتبات عالیات برای اعزام های نوروزی، همایش روحانیان و مداحان عتبات عالیات در کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین عسکری مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در قم ، از برگزاری همایش‌ آموزشی توجیهی مداحان و روحانیان عتبات عالیات در کاشان خبر داد و گفت: هم‌زمان با آغاز پیش‌ثبت‌نام‌های عتبات  برای اعزام زائران در دوره های نوروزی این همایش در کاشان برگزار می‌شود.
وی افزود: حضور مداحان و روحانیان اعزامی در نوروز به عتبات عالیات در این همایش الزامی است و این عزیزان به‌منظور آشنایی با آخرین برنامه‌های فرهنگی و آموزشی زائران باید در این جلسه حضور داشته باشند.
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در قم یادآور شد: در این همایش که عصر امروز (یکشنبه هفتم بهمن) برگزار می شود تازه‌ترین برنامه‌ها و فعالیت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری و بایدها و نبایدها برای اعزام های نوروزی به شرکت کنندگان ارائه می شود.
وی ادامه داد: این همایش در فین کاشان، تالار بهارستان برگزار می شود و طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده ۱۸۰ نفر روحانی و مداح در آن حضور خواهند داشت که ۱۱۰ نفر روحانی و ۷۰ نفر مداح هستند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران