بازدید چهار کاروان دانشگاهی از اماکن زیارتی و تاریخی شهر نجف اشرف بازدید چهار کاروان دانشگاهی از اماکن زیارتی و تاریخی شهر نجف اشرف بازدید چهار کاروان دانشگاهی از اماکن زیارتی و تاریخی شهر نجف اشرف بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
بازدید چهار کاروان دانشگاهی از اماکن زیارتی و تاریخی شهر نجف اشرف بازدید چهار کاروان دانشگاهی از اماکن زیارتی و تاریخی شهر نجف اشرف بازدید چهار کاروان دانشگاهی از اماکن زیارتی و تاریخی شهر نجف اشرف بازدید چهار کاروان دانشگاهی از اماکن زیارتی و تاریخی شهر نجف اشرف بازدید چهار کاروان دانشگاهی از اماکن زیارتی و تاریخی شهر نجف اشرف

بازدید چهار کاروان دانشگاهی از اماکن زیارتی و تاریخی شهر نجف اشرف

دومین روز از سفر دانشگاهیان اعزامی به عتبات عالیات، به زیارت مزار اثیب یمانی و بازدید از مزار و بیت علامه امینی (ره) و بیت امام خمینی (ره) در نجف اشرف اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، دانشگاهیان اعزامی به وادی عشق و محبت و آرامگاه شش امام معصوم (ع) در عتبات مقدسه، در دومین روز از سفر خود به نجف اشرف مزار اثیب یمانی را زیارت و از مزار و بیت علامه امینی (ره) و بیت امام خمینی (ره) در نجف اشرف بازدید کردند.


بنابراین گزارش ، چهار کاروان از استان های تهران، البرز، چهارمحال و بختیاری و بوشهر در این حرکت معنوی حضور داشتند و از فیض معنوی زیارت و روایت گری راوی بعثه مقام معظم رهبری بهره مند شدند.


حجت الاسلام والمسلمین قائمی از راویان بعثه در این بازدید به معرفی شخصیت اثیب یمانی پرداخت و در باره صحن مطهر حضرت فاطمه زهرا(س) توضیحاتی بیان کرد.


وی در جوار مزار استاد علامه امینی نیز در باره ویژگی های شخصیتی و تلاش های ایشان در جهان تشیع توضیحاتی بیان کرد.


این گروه همچنین در بازدید از بیت امام خمینی (ره) ، از مراحل مقدماتی شکل گیری نهضت جمهوری اسلامی ایران و فعالیت های امام امت در طول اقامت شان در نجف اشرف مطلع شدند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران