کتابت نسخه ای از قرآن کریم به خط بهترین هنرمندان خطاط کتابت نسخه ای از قرآن کریم به خط بهترین هنرمندان خطاط کتابت نسخه ای از قرآن کریم به خط بهترین هنرمندان خطاط بعثه مقام معظم رهبری در گپ بعثه مقام معظم رهبری در سروش بعثه مقام معظم رهبری در بله
کتابت نسخه ای از قرآن کریم به خط بهترین هنرمندان خطاط کتابت نسخه ای از قرآن کریم به خط بهترین هنرمندان خطاط کتابت نسخه ای از قرآن کریم به خط بهترین هنرمندان خطاط کتابت نسخه ای از قرآن کریم به خط بهترین هنرمندان خطاط کتابت نسخه ای از قرآن کریم به خط بهترین هنرمندان خطاط

کتابت نسخه ای از قرآن کریم به خط بهترین هنرمندان خطاط

هیئتی از دارالکتابة تهران با آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید عراق دیدار و گزارشی از کتابت نسخه ای از قرآن کریم ارائه کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، هیئتی از دارالکتابة تهران با آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید عراق در نجف اشرف دیدار کردند و از کتابت نسخه ای از قرآن کریم به خط بهترین هنرمندان خطاط شیعه گزارش دادند.


آیت الله حکیم در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش کارکنان  مؤسسه دارالکتابة تهران در راه خدمت به قرآن کریم ،به مسئولان این مرکز توصیه کردکه رابطه میان خود و ثقلین را همیشه حفظ کنند و به موازین و احکام شرعی پایبند باشند.


گفتنی است دراالکتابة‌ مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی ایران است که در سال ۱۳۹۰  با هدف « احیاء نهضت قرآن نویسی » تاسیس شد.




نظرات کاربران