برگزاری جلسه مشترک بعثه رهبری در تهران با مدیران حج

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری منطقه تهران از برگزاری جلسه مشترک این واحد با مدیران حج و زیارت برخی استان‌های تحت پوشش خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، حجت‌الاسلام مسعود حاجی ابراهیمی، از برگزاری جلسه مشترک بعثه مقام معظم رهبری استان تهران با مدیران حج و زیارت استان‌های تهران، البرز، قزوین، سمنان و زنجان خبر داد و گفت: در این جلسه موضوعات مختلف بحث و تبادل‌نظر شد که بسیار مفید بود. در این جلسه مدیران محترم حج به ارائه گزارش پرداختند و موضوعاتی همچون جذب و اعزام روحانیان عتبات و حج موردبحث و بررسی قرار گرفت و مشکلات سال‎های گذشته برای اصلاح وضعیت موجود بیان شد.
وی افزود: امسال از روحانیون درخواست کردیم تا فرم اعلام آمادگی خود را تکمیل کنند. به این معنا که اگر امسال قصد تشرف دارند اعلام شود. این کار تا 6 بهمن انجام شد و به‌زودی مراحل بعدی آن پیگیری می‌شود.
مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در منطقه تهران خاطرنشان کرد: هرزمانی که کاروان‌های حج تمتع تکمیل شود، معین و معینه‌های کاروان نیز معرفی خواهند شد؛ البته طبیعی است که تخصیص کاروان جدید یا تغییر در تعداد افراد و جنسیت آن‌ها در کاروان مشکلاتی پیش خواهد آورد که باید با مدیریت عزیزان مرتفع شود.
وی یادآور شد: در جلسه مدیران حج اعلام کردیم که ارسال گزارش‌های جلسات بسیار مهم است و انتظار داریم به‌سرعت برای تهران ارسال شود.
حجت‌الاسلام حاجی ابراهیمی درباره همایش زائران عتبات عالیات گفت: ابلاغیه‎ای توسط سازمان به مدیران حج در سال‌های گذشته اعلام‌شده است. نماینده محترم ولی‌فقیه و سرپرست حجاج ایرانی نیز پیگیر اجرایی شدن آن هستند و این ابلاغ را برای همه استان‎ها و مناطق بعثه نیز ارسال کرده‎اند. لذا خواهش داریم که این کار انجام شود چون از حقوق زائران است که یک جلسه آموزشی توجیهی در ایران داشته باشند.




نظرات کاربران